lørdag den 12. december 2015

Mit kæreste eje i jule tøj















Så blev det 12. december og vi er halv vejs til juleaften.
Sådan tænker jeg altid når vi når hertil.
Vi skal i dag holde fødselsdag for Kim. 
Det er jo fantastisk det lige skal falde på en lørdag i år.
For så er der tid til hygge, hele dagen.
Det bliver det også for jer i denne låge.
Ren inspiration og intet DIY.
Nu har i fået så mange ideer og jeg har fået at vide at nogle af jer får stress 
af at følge med. For at nå, at lave det hele :-)))))
Men husk der kommer mørke måneder efter jul, hvor alt godt kan fremstilles
til næste jul:)






Min første og mest elskede madonna.







Da Bedste rejste op til stjernerne var jeg den 
heldige til at arve dette smukke skab.
Det var bedstes klemme og vaskepulver skab.
Lotte og Chris kom og overraskede mig med det.
De viste jeg var helt vild med det lille hjørneskab. 
Jeg kan huske jeg havde gæster og de blev næsten glemt.
For jeg skulle jo undersøge og kigge. For skabet
var til lige fyldt med lækkert indhold. Det var ikke klemmer
og vaskepulver............
Sådan er de to bare, varme og utrolig betænksomme ALTID!
Lotte siger at hun glædes over alle de ting jeg kan bruge.
For deres familiemedlemmer lever videre her hos mig!





Glas klokken har jeg fået af Dorthe. En rigtig sød pige.
Hun havde tre og syntes lige det var i overkanten.
Hun var sikker på jeg ville kunne bruge den og specielt til jul.
Jeg bruger den klokke til alt året rundt, den er så stor og dekorativ.







Denne krone har jeg fået af Anne-Dorthe.
Den har været brugt i Salling til en af deres jule udstillinger  for over 10 år siden.
Kejserens nye klæder. 
Hun syntes at jeg var den rigtige "dronning" til at arve denne.
Så den står næsten altid på min gamle høje baluster.








Her er mit kæreste eje så klædt i juletøjet.
I år er det meget enkelt og meget lyst.
 For mig vil det altid være det smukkeste møbel i huset.















I år har møblet fået selskab af nogle få trommer og mine engle piger.
Pigerne er købt hos Maria Magdalene. En fantastisk butik og en suveræn betjening.
Jeg har så givet pigerne skørt på og støbt lidt kroner.
På den måde skal man altid se muligheder. Alt kan videreudvikles
og pyntes op på sin helt egen måde! 







Her kan i lige se kanten af dronninge stolen.
Som i nok har erfaret så er jeg vild med kroner.
Prøv at kigge på kronen og så se på min logokrone......






Når mørket falder på og lysene er tændt på det franske alter
så kan jeg sidde og glædes over at det var os som var så heldige at arve dette
smukke møbel. Tror aldrig jeg vil kunne finde noget som kan måle sig 
med dette fantastiske kunstværk!
Det er og bliver mit kæreste eje af materiel jordisk gods.





Rigtig glædelig 12. december og nyd lørdagen

I dag vil vi holde julefrokost fødselsdag med alt tilbehør


Juleknus

Charlotte





På Facebook findes siden Hos Villa Fryd også.







4 kommentarer:

  1. Dejlgt ansigsudtryk din madonna har, jeg kan godt forstå, du er glad for den. Dejlige hyggelige billeder. God fornøjelse med frokosten, selv er jeg på vej på arbejde. VH Lisbeth

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have Lisbeth:) Vi havde en fantastisk hyggelig dag. Håber også din dag på job gik godt.

    Rigtig skøn dag

    Charlotte

    SvarSlet
  3. Smukke smukke billeder Charlotte ❤️
    Og hjerteligt tillykke med Kim. Håber i havde en god julefrokost

    Jule knus Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lone. Vi havde en skøn lørdag...
      og så var der rester til søndags middagen, det er det bedste jeg ved!

      Rigtig skøn mandag

      Charlotte

      Slet