mandag den 9. juli 2018

You got mail


Er det ikke bare det evindelige med en postkasse.
De er ikke ret charmerende. Kedelige og ret upersonlige.
Men nu har jeg fundet ud af, hvordan de gøres smukke og helt unikke.



Sisse Pigen er svaret.
Hun laver de smukkeste stencil og har selvfølgelig også 
lavet denne her. Hun kan med garanti også lave en til dig.
Fantastisk med en skabelon der passer til matriklen.
Jeg har bundet en krans til mailboksen.
Netop derfor har jeg ikke sat vores navne helt i midten.
Syntes det kunne være hyggeligt at pynte op efter årstiden med en krans.





Mere personligt og charmerende kan det vist ikke gøres.
Jo hvis man er så heldig at finde en rigtig gammel
støbejerns poststander.
Men det er vist et lykketræf, hvis det sker.



Jeg har valgt at lave post området til et tema.
Så her er også indflyvningen for de royale brevduer.
Tænker de går godt i spænd med det traditionelle postvæsen vi har i dag.



En rigtig gammel rugekasse pynter på stakittet
og en smuk due som Laila har lavet formen til er fløjet i pit.
Håber jeg har kunne inspirere til et sjovt og anderledes postkasse.
Vores post er i al fald begyndt at smile.

Smuk dag derude og nyd sommeren
Sidste uge inden ferien starter

Knus

Charlotte


36 kommentarer:

  1. Ja det ser flot ud, må jeg sige, du har jo også sans for den slags. Vores postkasse bliver kun brugt til reklamer efterhånden, den står midt i en hæk væk fra selve haven, så den får lov at blive ved med at leve et anonymt liv.
    Knus og dejlig dag
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha Lisbeth et anonymt liv.... Den var god.
      Ja og vores har sådan en facon at jeg endelig tog mig sammen til reklamer nej tak.
      Hader alt det papir der kommer. Læser det aldrig.

      God onsdag
      Knus

      Charlotte

      Slet
  2. Godmorgen søde hvor er det rigtig fint , kan godt forstå posten smiler det er vist ikke hver dag han ser så fin en postkasse ha en rigtig dejlig dag knuser

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde.
      Er også rigtig glad for den og hele temaet.

      Knus og smuk dag
      Charlotte

      Slet
  3. Smukt arbejde Charlotte ❤ er og blir jo alt du piller ved ❤

    Knuss Lise-Lotte
    Og go' dag ❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, hvor er du bare sød.
      Krammer til dig og smuk dag

      Charlotte

      Slet
  4. Hvor er det smukt. Jeg kan ikke komme ind på Sisse Pigens link - kan du hjælpe mig videre?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.
      Du skal være på Facebook for at komme ind i gruppen.

      Smuk dag
      Charlotte

      Slet
    2. Jeg har skrevet til dig på FB :)

      Slet
    3. Super godt. Har set det og svaret.
      Men ellers trykker du bare på sisse pigen (UNDER ANDET BILLEDE) og så ryger du ind i linket til hende.

      Slet
    4. MonicaJyllandjuli 12, 2018

      Hej igen.
      Det er lige præcis det link, der ikke virker :) Jeg har prøvet the white cottage på FB, men der er mange med det navn...
      Har du en anden måde, jeg kan træffe hende på?

      Slet
  5. Så SMUK ��
    Og rigtig god idé ��
    Tak for fantastisk inspiration ��

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme skønneste dig.

      Knus og dejlig dag
      Charlotte

      Slet
  6. Hold nu helt mail, hvor er det blevet flot søde, jeg er da bare så vild med dit tema og opsætning, så smukt det er blevet. Jeg er nu glad for at jeg valgte duerne som dekoration, tanken var jo netop tema, post og duer :-D Og skøn skøn krans du der har lavet der passer perfekt. Og ikke mindst, nu fik vi lukket munden på den sure post, og der er blevet plads til smil istedet :-)

    Varme post krammer fra
    Sisse Pigen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde dig.
      Jeg er så glad for den stencil så jeg kunne få et smuk tema.
      Du er virkelig en knag til at lave dem.
      Ja nu er det en smilende post der både kan se navn og nummer......

      Klemmer og skøn dag
      Charlotte

      Slet
  7. Åhh du er altså fantastisk....
    Skøn dag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Susanne.
      Tak for de flotte ord.

      Knus
      Charlotte

      Slet
  8. So beautiful!!!!
    The mail box is so pretty and I love the bird cage!!

    Have a sunny summer week!
    Hugs,
    Susanna

    SvarSlet
  9. Wau, du er altså genial, hvor er det bare smukt, meget smukt endda. Jeg ville elske at putte breve i jeres postkasse.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhhh du er sød tusind tak.

      Smuk sommerdag til jer
      Klem

      Charlotte

      Slet
  10. Hvor er det smukt, Charlotte!Jeg vild med duerne i kassen ��
    Knus, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Karen.
      Jeg har noget med duer.
      Jeg elsker dem og må desværre ikke få duer selv.
      Det vil Kim ikke have. Han syntes det er rotter med vinger.
      Se du høre ham aldrig sige nej. Men jo til duer......
      Men lur mig. Jeg laver et due tårn og så håber jeg der kommer nogle på visit....

      Klemmer til dig
      Charlotte

      Slet
  11. Ville ELSKE at være post hos jer, hvor er du altså bare GO, jeres postkasse er smuk med SMUKT på. Du INSPIRERER GØR DU CHARLOTTE, min hjerne bliver fyldt med ideer, ho ho godt de kan lagres en stund;-)
    Kæmpe KNUSER og skønneste aften fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette. Du er da bare så sød.
      Er glad for du bliver inspireret.
      Jeg syntes altså det er genialt at få designet sin egen postkasse.
      Det er da bare nytænkning.
      Godt Sisse er så mega god til de ting.

      Krammer og smuk dag
      Charlotte

      Slet
  12. Godmorgen skønne dronning Fryd.
    Hold nu op et smukt arrangement. Jeg kan godt forstå at posten smiler. Og de yndige duer,...…. selvfølgelig er det Leila der har lavet noget så yndigt.

    Må også lige sige tak for de dejlige billeder fra en vidunderlig dag hos John og Anette. Det er sådanne minder vi varmer os ved til vinter.

    Billederne fra Bruuns Have er lige til at drømme sig hen til. Det er en have jeg virkelig gerne vil besøge engang. Tusind tak for at vise os rundt.

    Jeg håber dine pæoner har klaret flytningen? Bare du ikke har sat dem dybere end de stod, så skal de nok blomstre næste år.

    Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag i din eventyrhave.
    Kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødeste dig Eliane.
      Tak for mange smukke ord.

      Ja det var skønt nede i Skive og Vemp jeg stor nød det.
      Så meget at kigge på og så mange skønne mennesker at tale med.
      Dejligt at se dig igen.

      Pæonerne klare det godt indtil videre. Så jeg håber de kommer næste år......

      Masser af varme klemmer
      Charlotte

      Slet
  13. Nydelig postkasse Charlotte. Du er da så utrolig kreativ.
    Klem

    SvarSlet
  14. Det er bare blevet så utroligt smukt. Får virkelig lyst til at lave min postkasse nu, men må hellere vente til den får sin rigtige plads når byggeriet er færdigt ;)
    Har jo osse købt stencils af dygtige Sisse.
    Hvor er det godt postens sure mine blev til glade smil.
    Rigtig dejlig dag til dig

    Knus, Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Sisse er rigtig dygtig til de stencil.
      Er monster glad for mit mail hjørne.
      Tror det har givet lidt inspiration til nye postkasser :)

      Knus og skøn dag
      Charlotte

      Slet
  15. Det er da den skønneste postkasse, I har! Og jeg er også vild med dine brevduer. Du er så god til at finde på og er til stor inspiration her i blogland! Dejlig sommerdag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak hvor er du bare over skøn. Tak for smukke dejlige ord.

      Klem og skøn dag
      Charlotte

      Slet
  16. Hallo �� You Got A mail ✍. Så fin du har lavet den og duerne er da underskønne! Har hørt een af duerne fortælle, at inde på Rustenborg trækker postbudene nu lod om, hvem der må køre op og lægge breve i din fine postkasse ����. Jeg håber du får nogle dejlige postkort nu sommerferien starter om et øjeblik... Feriekrammer fra mig til dig Kram Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi hi Carina.
      Jeg tror desværre landruten er forudbestemt :)
      Men dejligt det kan give smil med lidt anderledes postkasser.
      Tak for de altid søde ord. Ja jeg ville elske at modtage skønne postkort.
      Men det er desværre præcis som med julekort. De er ved at dø ud.
      Men lige meget hvad jeg oplever så får Olde altid et postkort.
      På det område er hun som frk. Pots

      Klemmer og smuk dag til dig
      Charlotte

      Slet
  17. Jamen altså ! Hold nu... Op hvor er det bare et super område, du har lavet. Fru Fryd ❤️ Du er og bliver genial. Tænk at en postkasse og dens sted /plads kan være hyggelig og pæn. Altså nu er alt hos dig jo så gennemført så selvfølgelig ser din postkasse så fin ud. Et lidt post sted til breve og duer osv. Jeg er total fan �� Postmanden må da ha gnedet sig i øjnene, da han så det. Tænker ikke han kunne tro, det smukke syn.

    Waw waw waw

    Kh Henriette

    SvarSlet