fredag den 2. juni 2023

Takke gave


Jeg har behov for jeres hjælp.
Kan i huske jeg lavede indlægget om min flotte kartoffelskål.
Om at jeg havde behov for hjælp. 
Det har jeg altså stadig.



Jeg kontaktede Royal Copenhagen om de kunne hjælpe mig.
De kunne oplyse det var en af deres og en kartoffelskål.
Men de gamle fortegnelser over deres monogrammer var væk.
Så de kunne desværre ikke hjælpe.
Men mest af alt kunne det måske være et hotel eller slots monogram og skjold mente de!
Jeg kontaktede også Lauritz, men de havde aldrig set sådan en skål før.
Så de kunne heller ikke hjælpe mig.



9671 står der trykt.
7296 er præget ind i porcelænet.



Her ser i det smukke skjold med monogram.



Det er så nu jeg vil tilbyde jer en gave.
Den første som kan komme med grundig information om denne skål.
Vil blive tildelt en gave.






Den skønneste dag og forhåbentlig  god jagt til jer alle

Charlotte


2 kommentarer:

  1. Hyggeligt med et indlæg fra dig, jeg kan desværre ikke hjælpe dig.
    Men sender et kram i håb om, at du finder det, du søger.

    SvarSlet
  2. Fantastic post, keep up the good work!

    SvarSlet