torsdag den 24. december 2015

Glædelig Jul













6 kommentarer:

  1. Glædelig jul. Juleaften er veloverstået, maden er spist, maverne fyldt og alle gaverne er pakket ud og har skabt glæde ved giver og modtager. 1. Juledag er det allerede og jeg sidder og nyder stilheden efter en god og hyggelig dg og aften med snak, grin og morskab. Alle de andre er kravlet i seng. Selv Jack ligger i sin kurv som en lille glad og tilfreds hund.
    Jeg håber at du har haft en god juleaften sammen med dine kære.
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak Kirsten og rigtig glædelig 2. juledag:)
      Vi havde en fantastisk juleaften lige nøjagtig som du beskriver. Intet kunne være mere perfekt......
      Måske lige bortset fra at der gik ild i bordet........
      Så enten skal jeg til at være kreativ eller også gælder det et nyt spisebord!!!
      Hvor er jeg glad for vi har fundet hinanden og er taknemlig for din kreativitet og dine altid levende beskeder.
      Rigtig dejlig højtid til dig og dine

      Charlotte

      Slet
  2. Kære Charlotte.Jeg vil d også lige ønske dig og din e en rigtig dejlig jul.
    Nu er mine Jyllands gæster taget hjem så julefreden har sænket sig i det lille hjem.
    Nyder at læse med hos dig og ser frem til mange skønne indlæg i 2016
    Juleknus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Jette. Tusind tak for en dejlig besked, ja alle dine beskeder. Har været en sand fornøjelse at lave en krea kalender og modtage så meget positiv respons. Jeg har nydt det lige så meget som du beskriver.Så det har bestemt været et fælles give og modtage projekt.
      Rigtig glædelig 2. juledag.

      Charlotte

      Slet
  3. Kære Charlotte
    Håber at i har haft en fantastisk jul, og at du nyder julepausen. Glæder mig til at følg med i bloggen i 2016 og blive inspireret. Rigtig godt nytår.

    Mange hilsner Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak kære Susanne Josephine vi har haft en fremragende jul. Håber det samme gælder for dig og dine:)
      Rigtig godt nytår til dig og dine også.

      Rigtig skøn dag

      Charlotte

      Slet