torsdag den 16. juli 2015

Velkommen til min blog


Så skete det endelig. Min længe ventet drøm om min egen blog er blevet til virkelighed. Her vil være inspiration for alle der elsker den fransk-nordiske landstil.
Jeg har og får konstant så mange nye ideer, der skal afprøves og leves ud i livet.
Her hos os i Villa Fryd er der altid gang i nye projekter, som jeg gerne vil dele med andre, der har samme passion, for det smukke vi om gives af: Vores hjem, Vores "hule" og vores trygge base.
Mit motto er, at alt kan genbruges og jeg sætter en ære i at få det smukkeste frem i de patinerede gamle ting.
Men det er ingen hemmelighed: hvid er min yndlings farve! Den vil gå igen over alt.
Både i huset og i haven.
Et stort og varmt velkommen skal lyde fra mig og jeg håber, at i alle vil få masser af inspiration og søde smil over jeres læber.

7 kommentarer:

  1. Hejsa Charlotte.
    Et stort tillykke med din blog, jeg glæder mig til at se hvad du har af ideer, så jeg skal helt blive dig en trofast følger :-)
    Knuz Hanne

    SvarSlet
  2. Hejsa Charlotte.
    Et stort tillykke med din blog, jeg glæder mig til at se hvad du har af ideer, så jeg skal helt blive dig en trofast følger :-)
    Knuz Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Hanne.
      Tusind tak for den varme velkomst.
      Det lyder skønt du vil bruge tid på at følge mig.
      Varme hilsner
      Charlotte

      Slet
  3. Sikke en fin blog, du har fået lavet :0)
    Held og lykke her i Blogland..

    SvarSlet
  4. Tusind tak for de dejlige ord!
    Skønt at få tilbagemeldinger..

    SvarSlet
  5. Sikke en fin blogg, du har sat igang, jeg vil spændt følge dig. Det jeg har set indtil den 1.august, er så fint, god vind til dig, og så TAK fordi du vil dele med vi andre... VH Carina

    SvarSlet
  6. Tusind tak Carina :)
    Sikke dog en sød besked at sende. Bliver så glad.......
    Det er jo mit barometer for om bloggen er noget for læserne. Så elsker disse beskeder:)
    Rigtig skøn dag

    Charlotte

    SvarSlet