mandag den 20. juli 2015

Min sydlandske veranda




Jeg er så velsignet at have en veranda ud fra køkkenalrummet, i 1.sals højde.
Det er et ekstra rum om sommeren. Her tilbringes oceaner af tid.
Her kan man virkelig nyde udsigten og om aftenen køres makisen ud som
tager det værste dug, når den falder.
Selv om jeg har min køkken have. Har jeg alligevel valgt at have 
masser af krydderurter lige ved hånden.







For mig er de små detaljer vigtige.
Her har jeg malet en gammel skammel.
Skrevet en yndig tekst på den.
Der skal ikke meget til, at give nyt liv.



Dette er manilla mærker skåret i træ.
De kan bruges til alt muligt. Mine er placeret over alt og med forskelligt pynt.
Giver lige den sidste finish til afslutningen af en opstilling. 
Så det er bare igang med saven.




Jeg er faktisk igang med et nyt projekt..... ude køkken.
Dette skal være i den anden ende af verandaen.
Skal nok vise jer det færdige resultatet senere.




Håber i får en rigtig dejlige uge som netop er skudt igang.









3 kommentarer: