lørdag den 25. juli 2015

Rislende kilde







I vores forhave kommer jeg faktisk ikke ret meget....
Jeg syntes ikke om den. Der er ingen hygge.
Så nu er jeg lige så stille gået igang med at gøre den hyggelig. 
Det er jo trods alt den der byder gæsterne velkommen og når vi sidder i sofaen i stuen.
 Ja så er det også forhaven vi kigger ud på. 
Så for alles skyld fortjener den lidt opmærksomhed.......



Jeg fik en gammel rusten vandpumpe. 
Den er noget defekt. Mangler både håndtag og top.
Men den har charme og en meget vigtig del i vores kilde.
Hvor også en stor balje, et kar, en pumpe, rivejern, vandslange, marksten og noget strøm.
Netop er det der skal til for at få sin egen kilde.




En fantastisk lyd når man går ude i haven.
Et hurtigt projekt hvor alle i familien kan deltage.








Rigtig skøn weekend

Charlotte






5 kommentarer:

  1. Meget fint og hyggeligt. Rigtig fin ide med husnavnet og årstal på karret som dekoration. Maler du teksten med pensel.
    Sommerhilsen Anette

    SvarSlet
  2. Mange tak Anette :) Jeg er total fascineret af bogstaver og tal. Så på mange af mine malede ting benytter jeg dette. Syntes det er sjovt at bruge husets navn, årstal og husnummer. Så det går igen mange steder. Jeg tegner op med blyant og maler det så altid med pensel!
    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er vildt flot.
      Det er også sådan jeg maler på skilte, tænkte om du havde en nemmere måde :-) Det tager noget tid, men resultatet bliver jo rigtig flot.

      Slet
  3. Tusind tak :)
    Ja det er en tidssluger..... ville også så gerne have en nemmere måde på de skilte.
    Jeg har engang prøvet en overhead. Men det gik slet ikke.......
    Man kan få en tusch med flydende maling. Det skulle være noget nemmere end pensel.
    Har købt sådan en tusch, men har endnu ikke prøvet den.....
    Skal nok skrive til dig når den er afprøvet. Tænk hvis det kunne afhjælpe vores malearbejde :)
    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlet
  4. Tusind tak :)
    Ja det er en tidssluger..... ville også så gerne have en nemmere måde på de skilte.
    Jeg har engang prøvet en overhead. Men det gik slet ikke.......
    Man kan få en tusch med flydende maling. Det skulle være noget nemmere end pensel.
    Har købt sådan en tusch, men har endnu ikke prøvet den.....
    Skal nok skrive til dig når den er afprøvet. Tænk hvis det kunne afhjælpe vores malearbejde :)
    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlet