lørdag den 18. juli 2015

Fonderie De Glase



Sidste år tog jeg en vild beslutning. For vores dobbelt carport blev aldrig brugt. 
Så var det jeg tænkte. Her har jeg et overdækket sted at støbe mit beton.
Jeg ville lave et fonderie de glase. Et is støberi.
Halvdelen lukkede jeg med brædder, gamle vinduer og en gammel hoveddør, 
fra moster Grethes gård.
Den anden halvdel står åben, så der er let adgang med store ting.
Aldrig er min beslutning blevet fortrudt. 
I år har jeg så pyntet op med dejlige kager og guf til mit fonderie de glase.



Kun fantasien sætter grænser indenfor beton verdenen. Det er et fantastisk
materiale. Kan holde til det danske vejr. Er man heldig kan det få det 
smukkeste patina, ved at stå ude.



Hvert forår ser mine blomster kasser sådan ud. 
Jeg elsker den farvesammensætning af blomsterne.











En rigtig perle for mig 
Skøn lørdag til jer alle.








3 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud😊 du har rigtigt mange skønne ideer.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for de flotte ord. Dejligt du kan se noget i mine ideer ......

    SvarSlet
  3. Det ser så smukt og indbydende ud smukke. Her vil jeg nyde min kaffe når varmen atter kommer ❤️

    SvarSlet