fredag den 17. juli 2015

Store badedag








Smuk sol over Nordjylland. Det må betyde det er store badedag.
Jeg stod pludselig med et badekar i overskud. Da vi var igang med at renovere 
vores ene badeværelse.Så fik jeg ideen om at lave et udendørs bad.
Meget primitivt, men fantastisk dejligt en varm sommerdag.
Så lad os endelig få flere af dem.



Det er jo som at være i syden, når det danske vejr viser sig fra sin bedste side.








Det kræver ikke meget at skabe sin egen sydlandske stemning.
Et brugt gammelt kar, kampesten og en aflagt bruser. Samt en masse arbejde.
Så er man godt på vej.
Det er præcis det jeg sætter en ære i. Brug hvad du har og skab din egen stil.






Rigtig dejlig weekend til jer alle.






6 kommentarer:

  1. Det ser helt fantastisk ud Charlotte.. Har du selv "muret" op med sten?? Og støbt opsatsen i beton?? Smukt og stemningsfuldt..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de smukke ord.
      Ja jeg har selv muret stenene op omkring karet. Det tager lidt tid. Da første lag skal tørre inden andet lag kommer på osv.
      Men det giver en fantastisk smukt resultat.
      Råt og upoleret.

      Slet
  2. Ser rigtigt rigtigt hyggeligt ud 💗 er vild med din stil
    Bliver i godt humør af dine billeder

    SvarSlet
  3. Tusind tak Sisse. Hvor var det flot skrevet. Det gør mig rigtig glad. Det er jo altid spændende at gå ud med sine ting og se reaktionerne :-) Så dejligt de bliver modtaget godt.

    SvarSlet
  4. Hvor er det en fed ide :0)
    Jeg har hele tiden ønsket mig et gammelt zink badekar til udendørs bad, men måske skulle jeg i virkeligheden se mig om efter et almindeligt gammelt badekar og samle nogle af vores marksten sammen ;0) Tak for inspiration..

    SvarSlet
  5. Tusind tak!
    Dejligt du kan få inspiration og nogle nye ideer at tænke over.
    Det ville da være en super ide, når nu du selv har marksten. Så har det jo også noget historie bag sig.
    Elsker historien bag de sjove ideer og gamle ting.....

    SvarSlet