onsdag den 6. juli 2016

Ferie


Så går der ikke lang tid før jeg tager på ferie.
Sådan ferie som i gamle dage!
Ingen mobil eller pc de næste mange dage.
Ja lidt løgn er det for jeg har begge dele, men jeg har ingen strøm.
Børnene og jeg skal prøve at overleve i telt sammen med
24.000 andre raske mennesker på Sletten i Silkeborg.
Tambokorpset og jeg drager på sommerlejr.
Det er samvær på højt plan og kreativiteten skulle gerne blomster
på en helt anderledes måde end vi er vant til.



Så om det er dag eller nat. Regn, rusk eller sol.
Så skal naturen nydes, for vi er tvunget til at være ude i den.
Så jeg er indstillet på at få det bedste ud af det. Selv om jeg er lidt betænkelig.
Jeg er nemlig lidt et luksus menneske, der ikke er god til telt, Godik toiletter og
alt for meget mangel på varme bade!
De næste mange dage er der ingen indlæg, ingen kommentarer, 
ingen billeder intet nyt fra Hos Villa Fryd.
Ja det skulle da lige være hvis jeg kunne snyde mig til strøm et sted!



Håber i får hygge og samvær samt masser af sol og glæde.
For det går vi efter de næste par uger!

Rigtig dejlig dag og ferie til jer alle

Charlotte


10 kommentarer:

  1. Øj øj sikke en ferie i skal på, det bliver garanteret så godt!
    Ha den dejligste ferie med naturoplevelser, skøn mad, højt humør og masser af samvær:-)))
    Med hilsner Anette

    PS holder øje med om du finder/snyder dig til strøm

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette:)
      Jeg kan love dig for at jeg gør alt hvad der står i min magt for at finde strøm:)
      Det bliver jo total afvending til mig......
      Men et er sikkert, jeg vil nyde alt det utrolig dejlige musik der vil blive spillet fra tambokorposet.

      Rigtig skøn ferie til jer når den kommer
      Charlotte

      Slet
  2. Go fornøjelse.
    Synes det er fint du holder ferie fra os. Det er sundt og godt med ferie fra mobil, computer osv.
    Så nyd natur, mennesker og ingen støm. Måske der blir tid til at læse i en bog..
    Go ferie og selvfølgelig glæder jeg mig til du er tilbage ♥
    Kh Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Henriette:)
      Det bliver i al fald afvending må jeg sige......
      Kan også sige at jeg ikke får læst i en bog. Kun når jeg læser højt for Albert-August.
      Er så dårlig til at finde roen.

      Rigtig skøn ferie når det bliver jeres tur
      Charlotte

      Slet
  3. Liebe Charlotte,
    ich wünsche Dir einen wunderschönen Urlaub.
    Bis bald und alles Liebe
    Bianca

    SvarSlet
  4. Kære Charlotte.
    Ønsker dig tørvejr og en rigtig dejlig ferie. Glæder mig til du er tilbage med dine herlige indlæg.
    Mange hilsner fra Eliane

    SvarSlet
  5. Top hyggeligt ser det ud
    Rigtig god sommer og jeg glæder mig til at se hvad du finder på efter ferien
    Annette

    SvarSlet
  6. Rigtig god ferie, er sikker på sommeren vil titte frem ind imellem. Her havde vi dejligt sommervejr i formiddags, og så regnenede det igen fra middag af, man kommer til at sætte pris på selv de mindste stunder med sommervejr.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  7. Kære Ven.
    God ferie.
    Jeg glæder mig til at høre om den og alle de oplevelser I tre har haft. Du skal nok få det bedste ud af det.
    Knus

    SvarSlet