fredag den 13. november 2015

Sæbe









Jeg ved ikke om i har det lige som jeg. Men jeg elsker SÆBE.
Der er noget helt specielt over det rå look, duften og historien omkring sæben.
Jeg kan bare ikke få nok.....






Da jeg i sommers var i Tyrkiet med Flytte.
Grinede hun af mig. For jeg kunne ikke gå forbi deres sæbe uden at
skulle dufte ........ og købe. Så det endte med en hel samling.
De koster ingenting i Tyrkiet de lækkere sæber . Cirka 3 kroner pr. stykke.








På min pc har jeg lavet forskellige udskrifter til at pakke sæbene ind i.
De KOMMER til at se så eksklusive ud, med en smuk indpakning.




Jeg bruger  laksejl og selvfølgelig et stempel med en krone.
Jeg er så meget til kroner. De er så højtidelige.
Samtidig er jeg mega royal.



Der ud over skal man bruge snor, blonde og papir.
Har man nu ikke noget SÆBE fra en ferie. Så kan jeg varmt anbefale sæbe
fra det franske mærke L'Occitane. Er vild med deres mandel sæbe.
Man kan altså også vælge det fra supermarkedet. Man behøver ikke gøre
det svære end det er.



En kurv fuldt af de skønneste sæber, indpakket på hver sin måde, med hver sin 
specielle DUFT.






























Syntes simpelthen der er så mange muligheder med sæbe.
Både i skåle, kurve, til pynt og brug.
Eller som her. Hvor de skaber total BADEHOTEL stemning.
De er også FANTASTISKE som en værtinde gave.
Hvem ville ikke elske at få et smukt stykke velduftende
smukt indpakket sæbe. Jeg ville!

Rigtig fantastisk dag ønsker jeg til jer ALLE

Nyd den kommende weekend


Charlotte

4 kommentarer:

  1. Søde Charlotte
    Det var da en super idé, hvor er de fine, tak for den. Ofte er indpakningen ikke særlig køn, selvom duften jo er fantastisk. Men det er jo ikke noget problem nu, så der skal da købes sæbe og pyntes :)
    Rigtig fantastisk weekend til dig og dine
    Majbrit
    Kh Majbrit

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa søde Majbrit og tusind tak:) Selvfølgelig skal du da ned og købe sæbe. Du bliver helt vil med det. Det er simpelthen sådan en herlig duft når man kommer ind i et rum med lækkert sæbe. Så pynter de ydermere så smukt.
      Rigtig skøn weekend til dig og dine.

      Charlotte

      Slet
  2. Charlotte ;-). Sjovt som DU kan få mig til at åbne øjnene for helt hverdags agtige ting... I mange år har der jo BARE stået en plastic beholder med flydende sæbe ved vaskene, og du tænker nok: gab hvor kedeligt, jep du har ret, men det kunne jeg da først se nu, hi hi... Men nu skal de fine lavendelsæber fra Frankrig ferien, da godt nok frem og styles. Sæbe er jo ikke BARE sæbe.. Tak for inspirationen. Rigtig dejlig weekend til dig. VH Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo bare helt igennem fantastisk og få sådan en besked fra dig Carina :) Bliver simpelthen så glad. Elsker når tingene bliver brugbare i hverdagen og ydermere er smukke.
      Det var så lige dagens læring til dig :)
      Super sjov beskrivelse af din sæbe beholder:) Men du har så meget ret. For man ser det ikke. Det bliver hverdag og helt normalt.
      Fantastisk weekend også til dig og dine

      Charlotte

      Slet