onsdag den 11. november 2015

Hjælp






Lige nu sidder jeg og planlægger lidt om hvad min blog skal indeholde i
december måned.
En  slags lille låge kalender til jer.

Så var det jeg tænkte at I måske kunne hjælpe mig med nogle ideer.
Har i nogle forslag til hvad i gerne vil have jeg viser jer ?
Jeg har planlagt det meste men mangler lige et par indlæg.




Smid endelig en kommentar  her eller på min Facebook side
Hos Villa Fryd.

Så skal jeg se om ikke jeg kan opfylde et par ønsker





Det er jo sjovere når vi alle glædes over læsningen sammen og
får vores ønsker opfyldt.


Rigtig fantastisk dag ønskes i alle


Charlotte

13 kommentarer:

  1. Hej,
    Buketten med koglerne kunne jeg tænke mig at se hvordan du laver, den er flot.
    Kh. Ingeborg

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Ingeborg :)
      Tusind tak. Så må vi håbe det er denne der kommer med i december :)
      Rigtig fantastisk dag

      Charlotte

      Slet
  2. åh hvor sødt og det er jo svært det er, men Ingeborg ville gerne se hvordan du laver buketten, så ønsker jeg at se hvordan de laver det lille træ, som står ovre i hjørnet. Men jeg ved godt at man ikke altid får sit ønske opfyldt.
    Glæder mig til at se hvad du finder på :-)
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Kirsten:)
      Det var jo et rigtig godt bud. Desværre er træet købt. Faktisk meget livagtig men faktisk kunstigt:) Jeg er allergisk over for gran. Så der kommer ikke meget af det inden for. Minimere det jeg kan. Men til gengæld kommer der enebær, fyr, buksbom osv i lange baner. Så måske kunne sådan et træ vises :)

      Rigtig fantastisk dag til dig og Jack

      Charlotte

      Slet
  3. Jamen små stilleben og fine dekorationer, bliver man jo aldrig træt af at se på :0)
    Og ja, dejligt at kunne inspirere hinanden

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Gårdejerinden. Rigtig skønt navn for øvrigt, er vild med det. For mig indgyder det til hygge:)
      Mon ikke sådanne ting kan opfyldes, men nu må vi vente og se:)

      Rigtig fantastisk dag

      Charlotte

      Slet
  4. Hvor ser det bare skønt ud, som alt det du rører ved :) Er vild med dine kunstige træer, såe flotte, hvor mon man finder dem ? Tænker det kunne være fantastisk at få lov at se hvordan du pynter op ved dine indgangspartier. Er sikker på det oser af kreativitet og hygge. Men kan også mindes nogle super smukke dekorationer fra Vizitten :) Glæder mig så meget til at se hvad du finder på.
    Rigtig skøn aften til dig og dine <3
    Majbrit

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er altid så sød ved mig Majbrit. Mange tak for det :)
      Mine træer er fra Lene Bjerre. Har en del af dem. De er så skønne og visner aldrig. Bliver så glad når jeg tager dem frem hvert år:)
      Håber jeg kan opfylde lidt af dine ønsker.
      Rigtig fantastisk aften

      Charlotte

      Slet
  5. Hvor ser det bare skønt ud, som alt det du rører ved :) Er vild med dine kunstige træer, såe flotte, hvor mon man finder dem ? Tænker det kunne være fantastisk at få lov at se hvordan du pynter op ved dine indgangspartier. Er sikker på det oser af kreativitet og hygge. Men kan også mindes nogle super smukke dekorationer fra Vizitten :) Glæder mig så meget til at se hvad du finder på.
    Rigtig skøn aften til dig og dine <3
    Majbrit

    SvarSlet
  6. Uha, nu glæder vi os endnu mere til december, du er da sød og vil give os sådan en kalender, det bliver spændende. En dejlig opskrift og billeder af det du måske bager koger laver, måske der er en tradition? , jeg selv laver svensk juleskinker til hele min familie, så min ovn er proppet den 22. December og hele natten, det er ikke jul uden dem ;-) Eller måske pynter du op ved fordøren, så gæsterne bliver budt velkommen? Glæder mig. Og god aften herfra. VH Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor skønt at der er noget at glæde sig til og hvor dejligt det glæder dig med en lille kalender. Nu må vi se om nogle af dine ønsker går i opfyldelse:)
      Hvor lyder det bare fantastisk med sådan en svensk juleskinke. Tror aldrig jeg har smagt sådan en. Men det skaber så vidunderlige billeder på nethinden. Ren hygge og guf lyder det til:)
      Rigtig skøn weekend

      Charlotte

      Slet