søndag den 2. april 2017

Påskens nemmeste spejlæg


Jeg vil i dag bare lige ønske jer en ualmindelig smuk søndag.
Foråret er over os og haven kalder.

Her er påskens nemmeste spejlæg.
Smelt en rigtig god hvid chokolade.
Sæt dem på bagepapir.
I midten har jeg lagt gule M&M chokolade knapper, både med og uden nødder.
Jeg har også valgt nogle som indeholder chokolade og lakrids.
Så kan det vist ikke blive mere simpelt.



De er lidt sjovere at indtage end dem her.
Selv om de smager helt fantastisk og er hjemme fra gården.
Her kan man tale om gule blommer

Rigtig smuk dag
Knus

Charlotte


8 kommentarer:

  1. Lækre spejllæg. Jeg er nu mest til dem på det nederste billede.... mums siger jeg bare
    Rigtig god søndag

    Knus Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skønne dig. Ja jeg elsker også spejlæg. Men det skal være dem fra min forældre. For blommen skal være max gul ellers gider jeg ikke spise dem. Selv de økologiske fritgående hønseæg man køber i butikkerne er jo helt lyse i blommen.
      Så jeg er så heldig at få leveret æg.
      Nu vil jeg ned til morgenbordet og have en gang blødkogte æg. Der var nemlig ny levering i går..... også vagtel æg og det er søde spejlæg.

      Knus og skøn søndag
      Charlotte

      Slet
  2. Mm, de så gode ut, elsker hvit sjokolade.
    Ja, endelig er det vår, her skinner solen i dag!
    Ønsker deg en herlig søndag, Charlotte,

    Klem, Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skønne Ida.
      Ja hvid chokolade er bare helt specielt.
      Jeg har haft en skøn dag i haven. Håber også i fik tid til det.

      Rigtig skøn aften

      Knus
      Charlotte

      Slet
  3. Elsker en god gang biksemad med spejlæg. Men din påskeudgave af syndige spejlæg, ser bestemt også særdeles indbydende ud. Vidste ikke at M og M's findes i en udgave med lakrids. Jeg melder mig også på lakridsholdet.

    Knus Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja jeg er også til spejlæg i alle afskygninger.
      Nej Susanne Josephine det er ikke M&M der har lavet dem med lakrids. Det var nogle jeg fandt i bland selv butikken :) Jeg elsker nemlig også lakrids ja alt som indeholder sukker ;)

      Smuk dag til dig
      Knus

      Charlotte

      Slet
  4. Kære Charlotte ❤
    Hvor ser det lækkert ud - specielt det øverste 😉
    Du har bare så lange skønne ideer.jeg håber du og din familie vil få en god påske ❤🐥🐣
    Knus fra Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have søde Nanna.
      Bliver så glad for så skøn en besked.
      Tror jeg jeg trænger til det.

      Masser af knus og skøn påske
      Charlotte

      Slet