fredag den 24. marts 2017

Påske Giveaway


Så nærmer påsken sig og jeg er gået igang med at lave
nyt diy påske pynt.
Jeg elsker at pynte op med små stilleben.




Vintergækker i haven kan jeg  ikke prale af.
Tror jeg har små dyr der tager løgene.
Disse her har jeg fået af Frk. Hall. Så er der lidt at plante ud af igen.
I skrivende stund kommer jeg til at se en lille Bænkebider på billedet.
Som Albert-August sagde som lille. Mussevat.





Sidste år lavede jeg disse får.
Kan se at rigtig mange af jer har haft stor glæde af beskrivelsen.
For der er mange får i omløb her til påske.
I kan se indlægget HER.
Men så var det jeg tænkte at en vædder var lidt nyt.




Mens jeg sad og nørklede kom jeg pludselig efter.
Hvorfor ikke lave to og glæde en anden med en påske vogn og vædder.




Her kan jeg præsentere Maren fra Kæret. 








Her kommer så hvad der kan blive jeres.




Ketty fra Brodammen.

Maren og Ketty er vokset op sammen. Man troede fejlagtigt de var hunkøn som små.
Så de har fået "lidt" kvindelige navne...
To af deres slags er bare for meget på et sted.
Så jeg har valgt at deres veje nu må skilles.
Så Ketty kan blive din!

Jeg trækker lod blandt mine faste læsere her på bloggen.
Man kan se om man er fast læser til høje på siden.
Under fanen fast læser er der en blå bjælke.
Står der stop med at følge. Ja så er man fast læser.
Står dette ikke, kan man nå at tilmelde sig endnu.
Vinderen trækkes mandag og offentliggøres på tirsdag her på bloggen.
Så kan "hun" med garanti nå frem inden påske.


En helt igennem fantastisk weekend ønskes i alle

Klem

Charlotte


Husk i stadig kan stemme på mit glas hus i Silvans konkurrence.
Jeg er så spændt. Tænk hvis jeg går videre til finalen.
15.000 kr. til værktøj og materialer.
Så vil der med garanti komme nye fede projekter til inspiration.
Er så taknemlig for alle jer der har været igang ved stemmeurnerne.
I kan trykke HER hvis i vil afgive jeres stemme.
💜



27 kommentarer:

  1. Godmorgen Charlotte for hulan hvor er hun bare dejlig. du er simpelthem bare SÅ god. Dig og familien ønskes en rigtig dejlig weekend knuzz Katja <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katja. Sjovt kom til at tænke på dig. For min appelsin med nelliker er stadig lige flot og nu helt hul. Er så glad for det tip.
      Sov godt og skøn søndag

      Knus
      Charlotte

      Slet
  2. Godmorgen Charlotte.
    Hvor er Ketty bare skøn og vidunderlig. Du forstår virkelig, at gøre dine nørklerier så livagtige 😙 Tak.😊 Rigtig god dag til dig og din familie. 🌞🌻 Mvh. Jannie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have for de søde ord.
      Skøn søndag til dig og familien også

      Knus
      Charlotte

      Slet
  3. Godmorgen Charlotte.
    Hvor er Ketty bare skøn og vidunderlig. Du forstår virkelig, at gøre dine nørklerier så livagtige 😙 Tak.😊 Rigtig god dag til dig og din familie. 🌞🌻 Mvh. Jannie

    SvarSlet
  4. God morgen C
    Endnu en dejlig morgen, hvor du lyste op på min IPad - og i dag om kap med sol, morgenkulde og små fugle i haven - så kan det næsten ikke blive bedre 🎶 TAK for det 🤓 og nyd weekenden - er lige om lidt på vej på shopping med den sødeste veninde 😍
    Bedste hilsen fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Irene.
      Håber du havde en fantastisk hygge tur.

      Smuk søndag
      Knus

      Charlotte

      Slet
  5. Godmorgen Charlotte.

    Selv om jeg slet ikke er typen der pynter op til påske så er jeg nu alligevel imponeret over hvad din kreative hjerne kan finde på. Jeg tror at selv om du endte på en øde ø så ville du ikke være svær at finde for øene ville inden længe været hvid og pyntet op med de smukkeste detaljer :o))
    Jeg deltager IKKE i konkurancen, det vil være synd hvis ikke Ketty kom til at pynte op i et smukt hjem.
    Knus og kram og Kærlige hilsner fra Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi hi tusind tak for den skønne beretning. Livet bliver bare så meget bedre med smukhed og skønne hjemme gjorte ting.
      Du slipper for at få Ketty til bord :))))))))

      Masser af knus og god sidste feriedag

      Charlotte

      Slet
  6. Kære Charlotte
    Jeg er glad for at vintergækkerne gjorde glæde. De står så smukt i dit stilleben på spisebordet. Hehe jeg så også mussevatten Hæhæhæ
    Hvor er Ketty og Maren bare totalt skønne, og jeg er sikker på Ketty ville føle sig hjemme her hos mig. Så jeg krydser atter fingre og håber at vinde den skønne Ketty.

    Rigtig dejlig weekend til jer
    Knus og kram Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på Ketty vil få et fantastisk hjem hos dig.
      Kender ingen som er større dyreven end dig.

      Masser af knus og sov sødt
      Charlotte

      Slet
  7. Godmorgen Charlotte

    Maren & Ketty de er nogen flotte vædder sammen med påskevognen, det ser rigtig godt ud
    Så er det ved at være tid til at pynte op til påske, så Ketty vil passe flot ind her hos mig.
    Rigtig god weekend.
    Mvh. Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine søde ord Tina.

      Rigtig smuk søndag i det dejlige vejr
      Knus

      Charlotte

      Slet
  8. Små dyr, der spiser vintergækker.... det må være en nordjysk ting ;-) - ligesom VÆDDERE, der hedder MAREN og KETTY!!! :-P :-D
    Tossede kvinde ;-)
    Men a´ will gånåk møj gjærn winn sårn en Ketty dér :-D - den er SÅ VIDUNDERLIG!, Charlotte! :-D :-D

    Rigtig god weekend til dig, skønne kvinde :-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helle :)
      Ja det med navne kan være ret forvirrende......... Men du har jo selv været der ;))))))))
      Jo jo den er god nok. Muldvarper spiser løgene og dem har vi desværre i haven!

      Sov god sødesen
      Knus

      Charlotte

      Slet
  9. Hvor er hun bare skøn❤
    Hvor ville jeg gerne vinde hende��
    Rigtig god weekend til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lisbeth og fantastisk søndag til dig og dine.

      Knus
      Charlotte

      Slet
  10. Åh er helt vild med din Ketty�� En smuk måde at pynte til påske på.. Jeg har kun lidt æg og grene så den ville være hjertelig velkommen i mit hjem������

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som et skønt sted til Ketty.

      Fortsat skøn weekend
      Knus

      Charlotte

      Slet
  11. Jeg vil være lykkelig for at dække påskebordet med den fine Ketty😍 Rigtig god weekend 😃

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt du knækkede koden.
      Er sikker på den vil få et skønt hjem hos dig, den lille Ketty.

      Knus og skøn søndag
      Charlotte

      Slet
  12. Synes nok at dine husdyr ikke så så feminine ud ;-) men den skal alligevel være mere end velkommen hjemme hos mig blandt mine påskedyr. Det er mærkeligt med de vintergækker. Vi har fået flere i græsplænen og andre steder, hvor jeg bestemt ikke har flyttet løgene hen. Så kig ind hos naboen, om dine løg skulle havde vandret derind.
    Skøn weekend i det dejlige vejr.

    Knus fra Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hun er lige lidt maskulin hende Ketty :)))))))))
      Jeg tror desværre det er muldvarperne som spiser løgene..... Det er de kendte for og dem har vi døjet lidt med!

      Skøn søndag til jer
      Knus

      Charlotte

      Slet
  13. Skønne gavmilde og kreative Charlotte, Ketty, med den lille vogn, ville se helt igennem fantastisk ud på vores mørke spisebord.
    x fingre for du vinder konkurrencen:-)))))
    Ha den skønneste dag
    Knus Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette.
      Ketty ville nyde at være hos dig. Med garanti.....
      Åh den konkurrence går ikke for godt. Så vi skal ikke satse for meget på en sejr. Men jeg håber da stadig der sker skred i stemmerne.

      Skøn søndag og masser af knus

      Charlotte

      Slet
  14. Hei Charlotte, så morsom dekorasjon! Sauene dine er fantastisk søte synes jeg,

    Ønsker deg en fin helg,
    Klem, Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Ida.
      Jeg har nu bagt din kage x 6 og den kommer snart på min blog.
      Det er blevet min yndlings hurtig kage.

      Masser af knus
      Charlotte

      Slet