tirsdag den 14. februar 2017

Genialt eller sindsygt


I husker nok mit franske gæste toilet.
Ellers kan i gense det HER.
Nu er jeg jo blevet ene pige her i huset.
Det kan til tider være meget hårdt uden samme artsfælle!
Drengene siger også. Vi kan se du savner Ida-Katrine.
De har nemlig en humor jeg ikke altid kan følge.



Jep jeg savner hende, men hun har det bedre end nogen sinde før og hun blomster
ved at have sit eget. Fantastisk at både se og opleve.
For at komme tilbage til artsfælle!
Jeg har fulgt med i en undersøgelse fra Belgien.
Som har givet super gode resultater.
Så nu vil jeg selv give det et forsøg.



Man har fundet ud af at mænd har svært ved at styre kanonen når
de står op og tisser. Med mindre der er et focus punkt.
Men ved at sætte en lille flue i kummen, så går et instinkt igang og 
de vil gøre alt for at ramme den. 
Så hvad har jeg gjort. Jeg har malet min egen lokums flue.



Efter de først skrig af forfærdelse fra alle drengene.
Så er det nu lykkedes at ramme kummen og kun kummen!
Fantastisk som ene pige at opleve...
I Belgien har de på de fleste hoteller indført en flue og spare masser af 
penge både på rengøring og inventar.



Kim har så svaret igen med denne plakat!
Nummeret er på Ida-Katrine som havde den ugentlige tjans med
toilet rengøring som hjemmeboende.
Her Hos Villa Fryd går vi aldrig ned på sjov og ballade.

Fantastisk tirsdag til jer alle
og dem som har vinterferie nu, nyd det.
Næste uge er det os her mod nord der kan opleve ferie.

Masser af smil og klem

Charlotte


30 kommentarer:

  1. Du er altså herlig Charlotte. Nu er jeg jo også ene høne i kurven her men mine drenge går jo ud og tisser så jeg behøver vist ingen flue i mit toilet.
    Ha' en god dag der oppe nord på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja på det punkt er du bare heldig Rita....... Tror også mine drenge bliver sendt ud:)))))))

      Fantastisk torsdag
      Knus

      Charlotte

      Slet
  2. Godmorgen Charlotte.
    Dejligt at tage sig i, at eT smil bryder frem på læben 😀 Tak ❤ Tak endnu for dine dejlige og inspirerende opslag. Jeg hører selv til dem med ferie i denne uge, og det er dejligt når ens store børn stadig vil holde ferie med forældrene. 😉 Rigtig god ferie til dig når du når dertil. Foreløbig vil jeg ønske dig en god tirsdag. 🌞 Kh. Jannie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jannie.
      Håber du nyder ferien. Nu er der kun en dag til vores starter og jeg glæder mig så meget.

      Smuk torsdag til jer
      Knus

      Charlotte

      Slet
  3. Griner højt for mig selv,fra din kant vil jeg fremover vente det værste. Det er en sjov indslag og virker det er det jo perfekt. Herfra ønsker jeg en god dag og glæder mig til dit næste påfund. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Leila og ja du kan med rette forvente det værste fra den her kant.......
      Var lidt i tvivl om det skulle skrives, men tænkte så. Ja sådan er jeg jo også:)))

      Rigtig skøn torsdag
      Knus

      Charlotte

      Slet
  4. :-) Hverken galt eller genialt - men rigtig godt lavpraktisk med glimt i øjet :D Indretning må aldrig blive for højtidelig.
    Knus, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har bare så meget ret Karen...... :)

      Fantastisk smuk torsdag
      Knus

      Charlotte

      Slet
  5. Altså, Charlotte, det er da utroligt hvad du finder på.
    Men hjælper det, så er det jo dejligt for dig og det får det helt store smil frem her.
    Håber at I har strålende solskin som her.
    Rigtig skøn tirsdag til dig.
    Kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Eliane.
      Vi har haft det smukkeste solskinds vejr.
      AA og jeg har været ude og flyve med hans nye drone. Det er mega sjovt.
      Så til sommer må han lige flyve op og filme hele haven og så må der da komme en skøn film ud af det.

      Masser af knus til jer begge to

      Charlotte

      Slet
  6. HAHAHAHA hvor er det bare det skønneste og mest GENIALE indlæg. Jeg er totalt vild med jeres herlige humor. Dig og din familie er bare herlige.
    Jeg bliver nødt til at have mig en kumme flue.... om ikke andet, så bare for at høre de vilde skrig fra forskrækkede gæster 😂
    Der bliver da altid noget at tale om og grine af, når vi har sammenkomster.
    Hvor er jeg glad for at høre at Ida K har det så godt. Hils den smukke prinsesse

    Ønsker alle på Bakkedraget en herlig dag
    Knus Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skønne Lone.
      Ja til tider kommer de mest sindsyge ideer ind i hovedet.
      De må bare udleves og afprøves. Den her ide er genial, set i forhold til virkningen.
      Men sindsyg i forhold til det smukke udseende.

      Fantastisk dag skønne du
      Knus

      Charlotte

      Slet
  7. Hi hi hi😂 🎯 Mal så også lige en flue på væggen,.... Hvem gad ikk' lige at være sådan én dér😉 😂😂😂😂 👏 Det sku' god humor det der, og super idé Charlotte. Knus Lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have Lykke :))))))))
      Fed tilbage melding!

      Rigtig dejlig torsdag
      Knus

      Charlotte

      Slet
  8. Haha, for en morsom ide.
    Herlighet så nydelig kontor du har laget. Elsker det skrivebordet.
    Klem fra meg

    SvarSlet
  9. Glemte å si at jeg også kommenterte forrige post. Ha en finfin dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have Bente for de flotte ord.

      Rigtig smuk torsdag til dig og dine
      Knus

      Charlotte

      Slet
  10. Hi hi hi ♥ Det er da simpelthen så genialt - det må jeg vist også få lavet herhjemme med 2 teenage drenge og manden ♥
    Kh Anja

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis Anja. Lige til tænk til en som dig :))))))

      Rigtig dejlig eftermiddag
      Knus

      Charlotte

      Slet
  11. Charming dahlias!
    And I like the fly in the toilet!

    Have a lovely day!
    Susanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you dear Susanna.

      Lovely day to you too
      Hugs

      Charlotte

      Slet
  12. Det er da smart. Tror da jeg skal prøve det på gæstetoiletterne.
    Tak for endnu en super ide.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Måske du vil dele skabelonen på fluen, eller har du malet den på frihånd. Hvis det er det sidste, hvor lang er den så cirka.

      Slet
    2. Tusind tak skal du have Anette og tænk jeg tænkte faktisk på dig da jeghavde lavet den!
      For har jo hørt forskellige historier :)))))))))

      Den er tegnet i hånden og er en rigtig koloenorm spyflue ....... ca. 1 1/2 - 2 cm stor og grim.
      Jeg sender lige et nærbillede til dig af den;)))

      Rigtig skøn aften
      Knus

      Charlotte

      Slet
  13. Bello blog!!!
    podra enviarme boletines???
    loredana2607@gmail.com
    Gracias

    SvarSlet
    Svar
    1. Muy agradecido. Pero no tengo un boletín de noticias.
      Pero que son bienvenidos a seguir mi blog. También estoy en Facebook.
      Con el mismo nombre que el blog.


      Espero que esto es comprensible ......

      Buen día
      Charlotte

      Slet
  14. Så godt nok det skøre påfund for noget tid siden, med læste ikke artiklen til ende, for det var dog for skørt. Meeen hvis det virker, så er det jo genialt. Kan fluen tåle at blive ''kløet'' på ryggen med børsten ?

    Mange knus fra Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg så en udsendelse med det Susanne Josephine og tænkte straks..... min redning. Sjovt som vi er forskellige :))))))))
      Du kan tro den kan tåle en ordentlig skrupper :)

      Dejlig aften til dig og familien
      Knus

      Charlotte

      Slet
  15. Skønne, skøre Charlotte. Hvor er du altså bare herlig og med en enkelt flue får du os alle til at smile :o) jeg vil gerne vide alt om hvordan du har fået fluen i toilettet, har du malet den på ? ind i mellem skulle AA altså tage billeder af dig når du er har gang i dine projekter :o) jeg får de vildeste billeder af dig i totalt redbrækkende stillinger.
    Og så Ihhhh hor jeg glæder mig til Cafe Au Lait, den igen blomstre :o)
    Knus og kram fra Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er bare dejlig Linda:)
      Det kunne være utrolig og utrolige billeder i alle umulige og usmarte stillinger. Men lykkedes det skulle det bare. Som alle andre ideer i hovedet!
      Jeg skrubbede og skurede toilettet. så tømte jeg det for vand. Tørrede det af og lod det stå en time.
      Så malede jeg ellers fluen på i frihånd. Med en sort permanent tusch.
      Skal hilse at sige den har klaret alle skrub på ryggen ind til nu....

      Ja smuk buket jeg fik af dig og jeg glæder mig til selv at modtage mine knolde med posten. Så skal der godt nok nydes Dahlia hele sommeren.

      Rigtig dejlig torsdag aften til dig
      Knus

      Charlotte

      Slet