lørdag den 20. juni 2020

Rosen arkiv opdateret


Så er der endelig lavet opdatering i mit rosen arkiv.
Sådan noget man først får gjort alt alt for sent.





Hvis i gerne vil se mine roser fra jeres mobil.
Så er det vigtigt i går ind i internet version.
Her ser man nemlig hvordan det hele reelt ser ud.
Pludselig vil jeres mobil se ud som på dette billede.



Hvis i så køre lidt ned på mobilen.
I skal kigge mod højre side.
Så ser i en skål med roser.
Her markeret med den røde ring.
Trykker i på billedet så......




Kommer i præcis ind på arkivet med alle mine roser.
I kan også få det her hvis det er nemmere for jer.


Men husk ikke kun at se en mobil version.
Gå på opdagelse.
Jeg har flere spænderne ting til at ligge på bloggen
i begge sider.
Men det kræver internet version.


Skøn lørdag til jer
Klemmer

Charlotte



5 kommentarer:

  1. Det er helt fantastisk at se dine roser, Charlotte! Sikke en god idé at du har lavet et arkiv over dem. Jeg bliver helt mundlam over det store arbejde, du har med dem og den flotte samling af billeder under 'Rosenhaven'.
    Ha' en dejlig weekend, klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak hvor er du bare skøn Gitte.
      For 4 år siden havde jeg ikke rigtig nogle roser. Men blev smittet af alle
      i have blogger.
      Men kan ikke altid huske navnene. Så er det fantastisk at have et kort at kigge på.
      Jeg tumler stadig med navneskilte, men har ikke fundet ideen til nogle smukke skilte, ved hver rose endnu.

      Klem og skøn søndag
      Charlotte

      Slet
  2. Jeg har kigget indlægget på computeren, du har dejligt mange roser, det skal man have:)
    Knus og dejlig dag

    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi Lisbeth. Jeg skal have mange mange flere.
      Men syntes godt nok jeg døjer lidt med dem.
      De har utøj x 100.
      Men det må jeg vel bare acceptere.

      Klem og fantastisk søndag
      Charlotte

      Slet
  3. Flot-flot-flot :)
    Kan se at du langsom bevæger dig over i noget mere kulør - er det mon fra mig, du har ideen med Astrid Lindgren?
    kh Ulla

    SvarSlet