søndag den 19. maj 2019

Livsnyderhaven



I onsdags endte min dag lidt anderledes end planlagt.
Er så glad for jeg fik lov at oplevede dette.



Jeg har skrevet i mit sidste indlæg om blogevent hos 2have.
Da eventen var slut, bød Maria fra Livsnyderhaven os alle på kaffe og kage.



Jeg må bare sige, at haven er vidunderlig. Hele vejen igennem.
Den er så gennemført fantastisk.
Det burde alle virkelig unde sig selv.
Et kig i haven og få masser af fornyet haveglæde.
En villa have på blot 500 m2 er et mekka af guf og ideer.
Haven har givet så utrolig meget inspiration til mit fremtide have gen.



Der er kroge og gemmesteder alle vegne.
Forskellige belægninger snor sig på fine havegange.
Portaler og jern danner ramme om de forskellig rum i haven.



Der er altid et sted at finde læ og nyde en stille stund.



I bunden af haven findes et 29 m2 stort orangeri.
Virkelig sådan et som jeg forstår ved ordet orangeri.



Et smukt loft hvor vinen pynter smukt.



Når man går ud igen så mødes man konstant af guf for øjet.
Det er altså de små detaljer der gør det for øjet.



Det emmer af haveglæde over alt.



Det er absolut ikke sidste gang jeg er i den have.
Heldigvis er der åben have en weekend i juni.



Der er også plads til den smukkeste sø på grunden. 
Faktisk er den i tre niveauer.



En have lige efter min stil.
Er helt målløs og syntes bestemt ikke i skulle snydes for at blive gjort
opmærksom på den også.

Tusind tak for det smukke kig Maria

Skøn dag til jer alle
Klem

Charlotte


17 kommentarer:

  1. Ja, der ser SÅ hyggeligt ud! Jeg kender Marias have fra hendes egne billeder, men det er sjovt at se den igennem dine øjne. Tak fordi du tager os med på turen rundt i haven :-) - og dejlig søndag til dig og dine!
    Knus fra Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Virkelig en smuk have og et besøg vær.

      Skøn aften
      Klem

      Charlotte

      Slet
  2. Sådan en Have får du da "hurtig" trukket frem Charlotte 💕
    Tak for at måtte se med, min Have er intet bevendt, kan ikk lave meget der ude, er den "heldige" ejer af en mos plæne 😁 og en Sand jord

    Søndags Knuss
    Lise-Lotte 💕

    SvarSlet
    Svar
    1. Aldrig give op Lise-Lotte.
      Så skal du jo præcis skrælle alt græs væk og lave gange og stier.
      Tilføre noget godt jord.
      Det har de gratis på forbrændingen. Kræver kun arbejdstid.
      Er sikker på du kan få en skøn have.

      Klem og skøn aften
      Charlotte

      Slet
  3. Halløjsa Charlotte
    Uhh gendkender den følelse af at have opdaget et nyt og dybere lag i det have-udtryk man/en ønsker at skabe!
    Jeg kender også Marias have fra blogverdenen(har fulgt hende i en del år efterhånden, og har i et par år(måske 3) haft ønsket om at se hendes/deres have-for det hele ser så LÆKKERT ud!
    Tusinde tak for dejlige bileder med din linse!
    Skønneste søndag til skønne dig
    Knuser fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Lov mig du kommer op og ser haven Anette.
      Jeg tror faktisk det er ret meget dig.
      Den kan bare noget med gange og stier. Præcis som din have har.

      Klemmer og dejlig aften i solen
      Charlotte

      Slet
  4. Hvor er det dog smukt at se dine billeder fra Livsnyderhaven! Den ville jeg også gerne opleve. Det er nemlig så dejligt at få ideer til sin egen have.
    Kram og god søndag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak hvor er du bare sød Gitte.
      Du må op og se haven og måske leje dig ind på B&B i kælderen med adgang til have og orangeri.
      Lige en oplevelse for jer

      Klem og skøn aften
      Charlotte

      Slet
  5. Åhh så fint og hyggeligt 😍

    SvarSlet
  6. Det ser fantastisk ud og er sikker på at der er inspiration til haver af enhver størrelse. Jo et besøg har bestemt været på ønskelisten længe, og er sikker på at det lykkes en dag :-)

    Dejlig ny uge til jer
    Knus fra Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal bare lykkedes og så kan vi jo mødes Susanne Josephine.
      Ja da det skal virkelig højt på dine ønsker nu.
      Kunne være rigtig hyggeligt.

      Skøn aften
      Knus

      Charlotte

      Slet
  7. Det er bare så fin en have, jeg var så heldig at besøge den sidste år.
    Med venlig hilsen
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er virkelig lækker. Sådan helt vildt. Den rummer alt.

      Klem og dejlig aften
      Charlotte

      Slet
  8. Ser bare herlig ut, Charlotte.
    Deilig med masse inspirasjon!
    Ha en fin onsdag,

    Knus, Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Ida.
      Kan love dig for det var skønt at se så lækker en have.

      Klem og dejlig aften
      Charlotte

      Slet
  9. Der er superdejligt i Livsnyderhaven - vi var der forrige år og derfor har vi nu også en have uden græsplæne og kun med sti af slotsgrus ! Vi var også helt betagede af alle detaljerne og især af den smukke dam med terrassen omkring.
    Tak for reportagen.
    knus

    SvarSlet