fredag den 23. oktober 2015

Ny sofa






I dag vil jeg vise en bid af STUEN. Der hvor vi hygger og samles
om fællesskabet......... tv'et!!!!!
Men må nu sige det ikke er meget jeg er der inde. Mit rum for
fællesskab er nok i køkken alrummet. Eller i mit rum i kælderen.
MenRUMMET er blevet fornyet!



Det hele startede med denne karrygule sag!
Vi er nogle gæve piger som holder et loppemarked i byen.
Det afholdes to gange om ÅRET og formålet er at samle penge ind til byens børn og unge Fdf'er.
Inge kom med denne skønne sofa. Det havde været hendes sviger forældres og havde i
MANGE år stået på deres loft.
Jeg var betaget lige fra starten, prøvede virkelig alt for at sælge den. Kunne se potentiale.
Men det var jeg den eneste der kunne!
Sofaen blev ikke solgt, trods virkelig mange forsøg.
Så købte jeg den!




Min svigermor er fænomenal til at om betrække. Hun på tog sig lyn hurtigt opgaven.
Min fødselsdags gave blev stof og en OMBETRÆKNING efter eget valg.
Prøv lige at se et super smukt resultat. Hun kan bare det der. Den er blevet lige som jeg 
ønskede og forestillede mig.



Sofaen er så sirligt dekoreret med de yndigste bånd.















Stuen er simpelthen blevet så SMUK ved at få den skønneste sofa der ind.
Når jeg er i stuen så sidder jeg i den gamle lænestol. Det er min plads.
Den stol har hun faktisk også lavet til mig engang i julegave. 
Den er så fantastisk at sidde i og FLOT til lige med.



Sofabordet har jeg faktisk også fået af mine svigerforældre for en del år siden i fødselsdagsgave.
Jeg har MALET det hvidt og så dekoreret det.






Hende her har jeg engang fundet på et loppemarked.
Min store drøm er at få en and eller GÅS. Men de er umulige at finde.
Så hende her må gøre det ud for min drøm. Indtil videre. 









Faktisk har hver eneste ting her en HISTORIE. Jeg kan fortælle,
hvor hver enkelt af de gamle ting er fra. Kan man se potentiale 
i de smukke ting. Så kan man skabe et helt UNIKT genbrugs hjem.
Den tanke ELSKER jeg. 


Jeg ønsker jer alle en helt FANTASTISK dag

Charlotte

5 kommentarer:

  1. Holda op en Smuk stue og ikke mindst en smuk sofa er du vimmer hvor er den blevet flot, godt den kom hjem til dig/jer at bo passer jo perfekt hjemme ved dig. Hun er godt nok dygtig din svigermor stort stykke arbejde men med et flot resultat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Sisse. Jeg er også rigtig glad for at den kom hjem til os. Nu er det jo faktisk godt at ingen andre købte den:) For den er slet ikke til at undværer. Slet ikke med det smukke resultat som den endte ud med. Takket være min svigermor:)
      Rigtig fantastisk lørdag

      Charlotte

      Slet
  2. Så fantastisk !!!!
    En aldeles nydelig sofa som virkelig er kommet til rett plass .
    Elsker stuen din med de mange flotte detaljer .
    Et godt sted å slappe av og nyte tilværelsen .
    Ha en fin dag !

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Anne. Jeg er virkelig også fornøjet med den nye sofa. Den pynter så smukt og har fået den helt rette plads :)
      Rigtig dejlig dag til dig også

      Charlotte

      Slet
    2. Tusind tak søde Anne. Jeg er virkelig også fornøjet med den nye sofa. Den pynter så smukt og har fået den helt rette plads :)
      Rigtig dejlig dag til dig også

      Charlotte

      Slet