onsdag den 21. august 2019

Et nyt hjørne


Her i huset har vi altid masser af projekter.
Har jeg bare lidt tid så kan jeg hurtigt få kreeret et nyt hjørne.
Det skete så helt uventet den anden dag!



Jeg har nemlig fået en mand der er begyndt at gå op i haven.
Han har bestemt sig for en kæmpe sø oppe i forhaven.
Inde på en af Værsgo gratis siderne på facebook
slog jeg op om nogle havde marksten de ville af med.
Vores arme blev utrolige lange efter 8 læs sten.



Midt blandt alle de sten tonede der pludselig 
et smukt naturligt fuglebad frem.
Så køre fantasien og der skabes straks et nyt hjørne i haven.



Jeg er begyndt at lave belægning til mine ting i haven.
Er så træt af at gå og flytte det når græsset skal høstes.



Ikke nok med vi gravede alle stenene frem hos bondemanden.
Nej jeg fandt også verdens smukke sandstenskrukke.
Under alle stenene.
Jeg elsker de gratis sider. De har virkelig hjulpet os meget på vej
og gjort rigtig mange ting muligt. 



Ud over sø projektet er vi også igang med projekt due hus.
Vi får nemlig seks smukke af slagsen.
Så kreativiteten raser i hovedet og kommer ud gennem hænderne.
Alle de gratis materialer bestemmer mere eller mindre designet.
Alt på billedet har vi erhvervet ganske gratis.
Det gør at drømme bliver mulige.


Jeg tror aldrig i mit liv jeg kommer til at kede mig
Projekter elimineres bedst ved at blive udført
Det forsøger jeg så på
😆
Smuk dag til jer alle

Knus

Charlotte

P.s
Har i går hentet en hel bil fyldt af gratis hvide iris på vores
lokale kirkegård. Sikke et smukt nyt bed der kan dannes næste år.
Og 
en mega smuk rund buksbom.

18 kommentarer:

  1. Du er fuld af gode ideer - sø og have og duer lyder bare skønt! Og en flot sandstenskrukke! Tænk at man kan få så mange gode ting ganske gratis.
    Glæder mig til mere om dine projekter!
    Klem og ha' en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro man kan få mange skønne ting gratis.
      Jeg er meget obs på det. For jeg er en af dem der hader når der bliver smidt guf ud.
      Så jeg er ofte på pletten. Men også det som gør det muligt at lave sådan om.

      Klem og dejlig søndag
      Charlotte

      Slet
  2. Hej Charlotte
    Nej jeg tror bestemt heller ikke, du kommer til at kede dig. Tænk at være så kreativ både ude og inde, og du har fået Kim med, så kan det ikke være bedre. Du har ret i, at det er lidt af en udfordring, når græsset gror op omkring stenene, det ser bestemt ikke pænt ud. God løsning du har fundet på.
    Klem og dejlig dag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fantastisk Kim nu er med. I hvert fald i nogle projekter.
      Lige nu er han ved at udgrave terasser til søen. Den bliver godt nok stor!
      Men fint at få fyldt godt ud i forhaven.

      Klem og skøn søndag
      Charlotte

      Slet
  3. Der var du godt nok heldig. De smukke sandstenskrukker sælges til virkelig høje priser for tiden - for nogle år siden endte de netop i sådan en bunke. De er så smukke med deres naturlige patina.
    Knus, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har efterhånden mange af de krukker og er ret vilde med dem Karen.
      Specielt dem som har så meget smukt patina.
      Var jublende glad da jeg fandt den.

      Klem og skøn søndag med smukt vejr
      Charlotte

      Slet
  4. I er da så kreative dig og Kim, skønt ham er med på dine "skøre" påfund 😍
    Go' arbejdslyst til jer begge, glæder mig som altid til at følge med på sidelinjen 💕
    Knuss
    Lise-Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lise-Lotte.
      Det er dejligt endelig at have en hjælper.
      Tingene er altså sjovere når man er flere om opgaverne og det går meget hurtiger.

      Klem og smuk dag
      Charlotte

      Slet
  5. Du er en kreativ dame, Charlotte, jeg er imponert over alt du får tak i - gratis, og hvordan du bruker det i hagen.
    Det er flott å kjenne at man aldri kommer til å kjede seg, slik er jeg også.
    Jeg har også mange prosjekter - i hodet - men er vel ikke like flink og rask til å få realisert dem som deg.
    Ha fortsatt fine kreative dager denne uka.
    Hilsen fra Turid

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Turid. Jeg elsker at have projekter flyvende om ørene. Det er altså fantastisk at have noget at se frem til. Kan se du har det som mig. Med masser af ideer som du selv skriver.
      Men ja jeg elsker at genbruge. Meget kan anvendes igen og se smukt ud i nye sammenhæng.

      Klem og dejlig helg
      Charlotte

      Slet
  6. Du har en beundringsværdig energi og ikke mindst kreativite. Fantastisk du har smittet Kim med haveglæden, så længe han altså er enig i DINE ideer :-)))) Tænk at der ligge så meget guld gemt rundt omkring. Følger spændt det nyeste byggeprojekt. Godt det snart er weekend. Vi tager kurs mod Randers efter et par fødselsdagsweekender. Datteren blev 16 midt juli og det tidspunkt er ikke det nemmeste at samle folk. Hun var nu også selv stukket af til Polen.

    Rigtig dejlig sensommerdag

    Knus Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber i får en dejlig weekend i Randers. Kun ca. 100 km her fra.
      Det har da været en weekend med utrolig smukt vejr.
      Jo jo vi er nærmest altid enige Kim og jeg. Han er med på de fleste af de ideer jeg servere og det gør mig vildt taknemlig.
      Han projekt sø er et lidt dyre et af slagsen...... her ka vi jo ikke bare lime plastikposer sammen og komme vand i. Hader at bruge så mange penge på et projekt. Men det skal der jo til når der er vand i....... Har endnu ikke set man kan få forærende en gratis sø på værsgo gratis siderne :)))))))))

      Klem og en skøn overfart og søndag til jer
      Charlotte

      Slet
  7. Det må være skønt, at du har smittet manden med havebacillen, det er nu rart, når man er to til at få drømme til at gå i opfyldelse.👍😀🌸 Den sandstenkrukke er da bare fin. Pøj pøj med projektet. Knus Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Carina. Ja fantastisk at vi kan deles lidt om opgaverne.
      Men sø projektet er nok ikke helt mig. Jeg hader det ikke kan gøres gratis og det er så stort et projekt.
      Men Kim er i gang med at grave ud. Lige før jeg kan tage en svømmer i den :))))))))

      Klem og dejlig søndag
      Charlotte

      Slet
  8. Jeg vidste det :o)) Kim er også smittet med havebacillen, herligt.

    Hold nu op hvor i to i bare knokler, spændende med både fisk og fugl det er jo snart en helt Zoo deroppe på bakken.

    Hvor er den skøn den flotte krukke, du er altså bare så dygtig til at spotte og finde nogle gode fund.

    Kæmpe knus og Kærlig hilsen fra Mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er det ikke fedt Linda. Jeg tror når man bliver ældre så kommer det der have noget til en.
      Kan se det med så mange. Børnene bliver større og så får man bedre tid.
      Dem jeg gik og grinede af som helt ung...... det er det jeg er blevet til selv.
      En midaldrende kvinde der altid går i sin have...... mon ikke hun har andet at gå op i :)))))))

      Skøn arbejdslyst til dig søde
      Charlotte

      Slet
  9. Nå det var dig der tog alle de hvide iris. Du ku godt ha ladet en stå til mig ����

    SvarSlet
  10. Forøvrigt skal jeg nok hitte på noget hvis dine projekter slipper op. Dét lover jeg dig. ��

    SvarSlet