onsdag den 17. oktober 2018

DIY gaver fra Cape Town


Jeg har simpelthen været så heldig at få de fedeste gaver fra Syd Afrika.
Min søster var over på den anden side af jorden og lave en Ironman.
En kæmpe oplevelse skal jeg hilse og sige.
Man sidder med åben mund og lytter når hun fortæller.
Kortet her, er et hun sendte hjem til os.
Det er fra et vindistrikt hun besøgte. 
Tjek lige hvor smukt der er.



Da hun flot havde overstået sit race rejste hun fra Port Elizabeth. 
Til Cape Town og afholdt en velfortjent ferie.



Man må sige at hun ikke er bange af sig. For hun udforskede de små gader.
Pludselig lå der en butik for kreative sjæle.
Så jeg modtog billeder med besked om "hvilke stencil er noget for dig"?



Kunne man vælge!



Det her er bare et udpluk.
Tror søs sendte 20 billeder.
Ydermere sagde hun der var så mange at hun slet ikke kunne tage foto af dem alle.



Nu er Søs vel hjemme i Danmark igen og i forrige weekend var vi samlet i familien.



Jeg var i den syvende himmel.
For der var virkelig købt flot ind til mig.
Så mega mange flotte stencil.



Her er også købt specielle farve penne som bruges i Afrika.
Man kan male på alt med dem.
Feks. på tøj.Hvis man lader det tørre i to døgn kan det vaskes.
Jeg har fået en grå og en hvid. Samt en perlemor til at blende oven på.
Jeg tror da nok lige, at min søster har tænkt på alt.
Her er der happy hour,  dobbelt op på alt det gode!
Tænk af alle steder, Cape Town midt i Sydafrika.
Der ligger der den fedeste vintage butik. 



Første skilt er lavet.
Kunne slet ikke vente og kunne slet ikke lade være.
Så måtte de mørke timer tages i brug.
Da vi er i underskud af timer for tiden.
Elsker de to majestætiske blackbirds.
Derfor var det også dem der skulle prøves først.
Har en mega ide med guldsmeden, men det må lige vente til tiden er bedre.

En smuk efterårs uge ønskes i alle
Klemmer til jer

Charlotte


31 kommentarer:

  1. Sej søster og sikken nogle skønne ting du fik, det bliver spændende at se, hvad du får lavet. Blackbirds skiltet er blevet flot.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lisbeth.
      Ja hun er faktisk ret sej. Tænk at kroppen kan arbejde så intens så længe.

      God dag
      Klem

      Charlotte

      Slet
  2. Tøff søster. Kjekt å få gave av en som kjenner deg, og vet hva du kan like:-)
    Nå kan du hygge deg i mørke høstkvelder.
    Ha en fin uke/Eirin

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro jeg kan hygge mig Eirin.
      Jeg har masser af planer. S¨bare de holder :))))))

      Smuk dag til dig
      Klem

      Charlotte

      Slet
  3. Heldige og forkælede dig 😍 hvor er det en masse skønne ting - spændende hva du vil lave 🌹 Skøn Skilt - dem ku du fint lave til videre salg 😍

    Knuss Lise-Lotte 🌹

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lise-Lotte.
      Har altid været snot forkælet af min søster. Hun er så god af sig.
      Tror vi er ret glade for hinanden.

      Knus og dejlig ny dag
      Charlotte

      Slet
  4. Dejlige gaver. Der er vel ikke noget bedre end at få noget, man selv kan arbejde videre med. Flot skilt - glæder mig til at se mere :-)
    Knus, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Karen.
      Det er en fantastisk gave. Fedt at få ideer og arbejde videre med det.

      Masser af klem
      Charlotte

      Slet
  5. Kære søde Charlotte.
    Stort tillykke med din søster, hvor er hun bare sej og man er slet ikke i tvivl om din stolthed over hendes formåen �� Jeres gensidige kærlighed til hinanden er bare så tydelig her ❤
    Rigtig god dag �� Kh. Jannie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jannie.
      Jeg er pave stolt. Syntes hun er den sejeste reje.
      Nu har jeg set hende i action flere gange. Man bliver så stolt af det lille menneskes formåen.
      Elsker hende så mega højt og det er hun vist ikke i tvivl om.
      Vores fordeling er klar, Hun fik kroppen og jeg fik hænderne :))))))))

      Smuk ny dag
      Klem

      Charlotte

      Slet
  6. Stort tillykke til din seje søsters flotte præstation. Kan godt forstå du er mega stolt af hende.
    Så flotte gaver, og hun ved da lige hvor hun rammer dig i ❤️
    Rigtig god efterårsferie til jer på bakkedraget.

    Knus og kram
    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lone.
      Hun kender mig super godt og ved præcis hvad jeg går efter.
      Kunne hun så var kufferten fyldt men der var allerede overvægt :)))

      Klem og super skøn ferie til jer
      Charlotte

      Slet
  7. Sikke nogle skønne ting din søster havde med hjem til dig! Og det er da helt fantastisk, at hun kan løbe en ironman.
    Ha' en dejlig efterårsdag, klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun kan bare det der. Hun er så sej og viljestærk. Det er vildt at opleve.
      Elsker at være med når hun racer og så er der ingen tvivl om hvem jeg hepper på :))))))

      Smuk ny efterårs dag
      Klem

      Charlotte

      Slet
  8. WoW! sikke en sej - og betænksom søster.
    Skønne sager hun havde med til dig. Kan godt forstå du er glad og ikke kunne vente med at komme igang ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er altså bare over sej må jeg sige. Virkelig imponerende og lige til at blive stolt over.
      Havde jeg bare lidt at det drive.....

      Smuk ny dag og nyd jeres ferie
      Klem

      Charlotte

      Slet
  9. Godt løbet af din søs. Jeg kan knap nok geare op i fart for at nå bussen :-)))) og skønt som hun forkæler dig. Det er da for vildt at der ligger så fantastisk hobby-vintage-butik i Syd Afrika. Jeg var på jagt i San Francisco og fandt en butik, der havde en lille smule stencils. Og havde samtidig en familie som overhoved ikke forstod min jagt ;-) Spændende hvad du fremover kreerer
    Fortsat skøn ferie til jer

    Knus Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha elsker bare din humor. Den er altså for fed.
      Kan lige se dig i din jagt og mand og børn der bare bliver mere og mere tvær.
      Nogle gange deles vores begejstring bare ikke.

      Smuk efterårsdag til jer
      Knus

      Charlotte

      Slet
  10. Den søs er verdens sejeste og mest betænksomme.
    Hun ville helt sikkert have taget hele den fantastiske butik med hjem til dig hvis hun kunne.
    Spændende farver hun har fundet. Mon ikke du nok skal finde på noget helt særligt at bruge dem til .
    Knus fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hun nemlig Rosenfe. Præcis de samme gener besidder hun som dig. Ufattelig betænksom!
      Hun kunne have haft hele butikken med hjem. Det er jo helt andre priser end her hjemme.
      Men kufferten havde allerede overvægt og den er dyr...... Men det ved du jo godt :)
      Ja nu skal jeg bare have tiden, for jeg har masser af ideer.

      Klem og en fantastisk dag
      Charlotte

      Slet
  11. Wau, heldige dig, med den søde og betænksomme søster. Sikke en gave. Hvor er skiltet smukt og lige dig. Jeg glæder mig til at se mere :-)

    Rigtig dejlig dag.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er vist godt nok ret heldig Anette.
      Min søster er ret betænksom, altid.
      Tak for de fine ord.

      Knus og en fantastisk dag
      Charlotte

      Slet
  12. Åhh vilken fantastisk gåva av en fantastisk syster !
    Så fint det blev - hoppas mallarna och färgpennorna finns att få tag på på närmare håll, blev sååå inspirerad. Åker till Norge i helgen och hoppas hitta något liknande där.
    Ha det så gott Charlotte !
    Kram/Isa

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Isa. Hun er ret fantastisk og ved præcis hvad jeg nyder.
      Det er første gang hun har været så heldig at finde noget sådan.
      Hun har rejst i hele verden.Det er blevet til mange sjove ting.
      Men vi har haft en fast tradition. Hun skal tage en hvid sten, en konkylie eller noget ligende med hjem. Jeg har en hel samling. Det er ret sjovt.

      Smuk dag og ferie til dig
      Håber heldet er med

      Klem

      Charlotte

      Slet
  13. Sådan skilt, vil jeg da ønske mig til jul. Flot endnu engang af din fantastiske søster. 👏👏❤️😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Helle.
      Er også vild med det skilt. Nu pryder det kælder indgangen.
      Du kommer bare og kigger.

      Klem
      Charlotte

      Slet
  14. Oh, I adore the templates!!
    I love especially the crown and dragonfly.

    Have a wonderful weekend!
    Hugs,
    Susanna

    SvarSlet
  15. Så flotte stensiler, og så fint det ble på ditt prosjekt.

    Knus fra mig,
    Ida

    SvarSlet
  16. I really like your post good blog on site,Thanks for your sharing.

    ดูหนัง

    SvarSlet