fredag den 13. oktober 2017

Pauseskærm


Når man skriver oktober. Så er tiden inde til at komme indenfor i huset igen.
Pludselig ser man en masse ting som måske ikke lige er som man ønsker.
Man har overset det, da haven har optaget tiden.



Vi har en lille forgang.
Den er død syg. Det har jeg faktisk syntes længe.



Den var ok på det tidspunkt vi lavede den om for 5 år siden.
Med en speciel hemmelighed inde bag lågen til venstre.
Men nu..........



Kan i huske Skilsmisse vinduet!
Sådan en ide fik jeg igen.
Der skete en kortslutning eller jeg fik en hjerneblødning om man vil.




Sådan her så det ud da Kim kom fra arbejde!!!
Vi lader det stå som et pause billede.
Så kan i gå og tænke lidt over hans reaktion.
Og
tænke på hvad jeg nu har fået af skøre ideer.
For det kan jeg love for det er. 
Skørt påfund som kræver masser af arbejde.

Fantastisk skøn weekend til jer alle
Nu har vi efterårsferie her mod nord

Knus og klem

Charlotte



38 kommentarer:

  1. God morgen Fru arbejdsbi
    Ej stakkels Kim mon han altid tør komme hjem - for han ved jo aldrig hvad han kommer hjem til. Husker tydeligt hvad jeg kunne finde på for mange år siden, engang kom jeg i tanke om at de tunge brokade gardiner min mor havde givet os til start af vores huskøb, kunne blive til en smart jakke så mens manden var på arbejde fik jeg dem pillet ned og klippet og syet om ,det blev en fin jakke syntes jeg - manden spurgte om gardinerne var til vask - næ jeg skulle bare have nogle andre gardiner.(fordi jeg havde fået en ny jakke). Så efter den tid skulle han lige se om der manglede noget i huset efter arbejdstid.
    God efterårs fri
    KN Lilje

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha Lilje. Det er godt nok den bedste jeg har hørt længe.
      Men er det ikke fantastisk at udleve sine drømme.
      Kim er heldigvis ikke bange for at komme hjem. Men kan få store overraskelser. Om de så er positive eller negative..................... Hmmmmmmmmmm

      Fortsat fantastisk efterårsferie til jer mod nord
      Knus

      Charlotte

      Slet
  2. Godmorgen fru opfinder. , hvor er det spændende den må ikke stå på pause for længe , det er så spændende at se hvad du nu finder ud af så Charlotte , BLIV NU FÆRDIG HIHI OG ELLERS RIGTIG GOD DAG OG WEEKEND KH sanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak hvor er du bare sød.
      Må desværre sige Susanne. Det kommer til at tage tid.
      Meget mere end jeg regnede med!

      Rigtig smuk dag til jer
      Knus

      Charlotte

      Slet
  3. Godmorgen Skønne Charlotte.
    Jeg er sikker på at det bliver flot, når du engang er færdig.
    Men jeg kan ærlig talt godt forstå, hvis Kim er lidt bekymret ved at efterlade dig hjemme om morgenen. Tænk hvis du får den idé, at nu skal I bo i hytter......:)
    Jeg glæder mig rigtig meget til fortsættelsen.
    Rigtig god efterårsferie til hele familien.
    Kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak skønneste dig.
      Kim skal du ikke være bekymret for.
      Han skal nok klare den.
      Vi har både boet i telt, hytte, under åben himmel og så meget andet så han overlever helt sikkert også nogle synlige mursten :)))))))))))))
      Selv om han ikke helt forstår meningen med det :)

      Smuk dag til i to skønneste mennesker
      Knus

      Charlotte

      Slet
  4. Fredag d. 13. Uh ha da da 😱
    "Kan godt forstå pauseskærm i dag"

    Spændende hva det ender ud med , flot og smukt som alt det andet ♥ selvfølgelig. .

    ♥ Knuss ♥
    Lise-Lotte Lund

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde.
      Lige nu er jeg vist lige så spændt som jer på resultatet.

      Knus og skøn dag
      Charlotte

      Slet
  5. Uha Charlotte, det ser spændende ud, meeen er det ikke lidt tidligt at drillenissen er ude ;-) Det er jo svært at vente på resultatet, som jeg er sikker på bliver fantastisk, som alt det andet du laver :-)

    Vi holder også efterårsferie her på Møn.
    Rigtig god ferie til jer!

    Knus ❤
    Annastasia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi hi han er også nået her til........
      For de driller nu lidt det rum.
      Det vil tage sin tid at få færdig!

      God efterårsferie også til jer
      Knus

      Charlotte

      Slet
  6. Den stakkels mand har da fået et chok :) Det må vi høre mere om.
    God arbejdslyst med pausebilledet.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ja et lille et måske........
      Men det overlever han med garanti, han har oplevet det som var værre :))))))

      Smuk dag
      Knus

      Charlotte

      Slet
  7. Det skal nok ende godt. Jeg er fuld af fortrøstning :-) God arbejdslyst ...!
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have Nana.
      Det er tillid!

      Knus og skøn dag
      Charlotte

      Slet
  8. HAHAHAHA jeg har virkelig ondt af Kim ;o) Tænk at komme hjem og se hele væggen smadret.
    Men jeg husker endnu da min mor gik i gang med hammer og væltede væggen mellem køkken og forgang. Min stedfar var lige ved at besvime da han kom hjem. Men køkkenet blev dejligt stor og lyst. Hall og jeg overtog jo huset i alle de år børnene boede hjemme, så jeg ved det var blevet godt. Men det er altså lidt sjovt hvor meget du ligner min mor, ihvertfald lige med gå på modet.
    Jeg vil vente spændt på slut resultatet som helt sikkert bliver mega godt.

    Rigtig god weekend til jer på Bakkedraget
    Knus og kram Lone

    ps lad nu være med at vælte eller smadre for meget ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha Lone. Der kan du se. Jeg er ikke den eneste der bare kan finde på tingene.
      Hvor sjovt med din mor altså. Det får virkelig smilet frem.
      Jeg kan desværre aldrig love hvor meget jeg smadre. Først når jeg kommer til vejs ende.....

      Masser af knus til jer
      Charlotte

      Slet
  9. Hvis jeg var ham, ville jeg nu ikke være så bekymret. Dine 'hjerneblødninger' er ikke så bløde endda. Glæder mig til at se resultatet - og håber det ikke var en bærende væg :D

    Knus, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha Karen. Tusind tak for din tillid og smukke ord.
      Det var heldigvis ikke en bærende væg. Det har jeg prøvet i stuen.
      Ikke sjovt at stå med et loft i "hænderne".

      Knus og dejlig dag
      Charlotte

      Slet
  10. Ammen for søren Charlotte du er bare for herlig ♥ ♥ ♥
    Jeg tænker da der er kommet en reaktion fra Kim, men er han ikke vant til og komme hjem til forandringer SMILER ♥
    Jeg tror han er en meget god og tålmodig mand, der i sidste ende elsker dine ideer.
    JEG GLÆDER MIG TIL AT SE HVAD DU HAR LAVET
    Rigtig god weekend til jer ♥
    Kh Anja

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anja.
      Hvor er du bare sød og jo han er meget tålmodig.
      Jeg glæder mig til at blive færdig så jeg kan komme videre.
      Men det tager bare sin tid.......

      Knus og dejlig dag
      Charlotte

      Slet
  11. Py ha. Pauseskærm. Troede måske først lige, at du havde besluttet dig for en blogpause. Vi skulle jo nødigt undvære vores ugentlige DIY-fix, og da slet ikke henimod jul. Skrækkelig tanke. Og så var det "bare" væggen og Kim det gik ud over ;-) Synes nu ellers entreen er super fin. Meeen hvis du har fået en fiks ide, så får du vel ikke ro på, før end den er ført ud i livet. Rigtig god arbejdslyst og glem ikke at holde en lille bitte smule ferie.

    Kærlig hilsen Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ahaaaaaaa du er bare så herlig.
      Ja man skulle næsten tro det var en blog pause. Holder så meget ferie at der ikke sker så meget andet..........
      Men nu må den gang da også snart blive færdig, men den laver desværre ikke sig selv!

      Masser af varme knus
      Charlotte

      Slet
  12. Charlotte Altså, hvor er du altså bare fantastisk..Hahaha, Kim han kan da kun knuselske sin kreative og dygtige Kone :o) Jeg er 1000% sikker på at du nok skal få den gang til både at blive smuk og måske en anelse Rustik :o)
    Kæmpe Krammer fra mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak min skønne rosenfe.
      Den gang skal nok komme til at fremstå fin. Gør den ikke det. Så laver vi den da bare om.
      Eller vi lukker øjnene og går kældervejen.
      Heldigvis masser af muligheder :))))))))

      Masser af knus til dig
      Charlotte

      Slet
  13. Hvad end du har fundet på, så bliver det helt sikkert fantastisk. Elsker dine kreative ideer. Glæder mig til at se mere.
    Rigtig god weekend.
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak du er altid så sød.

      Smuk dag til jer
      Knus

      Charlotte

      Slet
  14. Svar
    1. Thank you dear and a lovely day to you

      Hugs
      Charlotte

      Slet
  15. Blir spennende å følge med!! Resultatet blir helt dikkert flott☺️

    Klemmer og god helg, Ida

    SvarSlet
  16. He he, det skulle stå sikkert!🙈

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skønne Ida.
      Håber det bliver et godt resultat. Det er det i mit hoved ;)))))

      Klem og skøn dag
      Charlotte

      Slet
  17. Uha 😉 Her på min matrikel er de store værktøjer inddraget, efter jeg ødelagde afløbsrør med en mega rørtang, mine hjælpere troede det var løgn 😂 Kan se Kim ikke har inddraget det store skyts endnu, et godt råd, Charlotte gem det 😀 Synes du er mega sej, til bare at klø på. Er spændt på at se det færdige resultat, bare nu pauseskærmen ikke er gået i sort ha en super efterårsferie 🍂🍂🎃 knus Carina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ha ej hvor sjovt. Afløbsrøret :))))))))))))
      Ja det værste jeg har gjort er at vælte en bærende væk.
      Men tro mig. Her kan intet gemmes. Jeg finder det og kan bruge det på alle mulige utraditionelle måder. Jeg er ikke den fødte håndværker, men klamphugger.
      Ville sådan ønske jeg var murer eller tømmer........

      Masser af knus
      Charlotte

      Slet
  18. Dette blir helt sikkert noe fantastisk.
    Klem

    SvarSlet
  19. Alltid lika vackert hos dig! Men vilken fantastisk dahlia, oj!! Har du något namn på den?
    Tisdag igen och ha nu en fortsatt skön vecka...
    Höstkram från Titti

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Titti.
      Det er min yndlings Dahlia, Cafe au lait.
      Du kan købe en knold fra ca. februar måned på nettet.
      Jeg har den tre steder i haven og jeg elsker den så meget.

      Klemmer til dig
      Charlotte

      Slet
  20. Dette blir helt sikkert noe fantastisk.


    แตกใน xxx

    SvarSlet