onsdag den 13. januar 2016

Magasin anbefaling


Dagens indlæg må absolut dedikeres til min skønne søster.
Hun var lige før jul i Pisa, Toscana, Italien og udføre endnu et marathon. 
Hun sendte fantastiske billeder hjem til mig at smukt julepynt fra Italien.
Noget man ikke kunne købe, da det var alt for specielt.
Hun viste det ville kunne inspirere mig til bloggen til næste jul...
Tænk at have så skønt et menneske til søster, som kan tænke den tanke.
Hun har altid sagt til mig at jeg ikke er til den fransk landstil som jeg ellers siger jeg er.
Hun siger det er den italienske stil jeg lever og ånder i. Alt jeg gør er som
italienerne...... bliver da helt bekymret for om hun har ret og jeg tager fejl :)
Hun havde så også købt den skønneste værtindegave med hjem til mig, til juleaften.
Hun kom med hele to blade fra Italien.
Jeg har på alle mulige tænklige måder undersøgt om jeg må tage foto af det ene blad.
For jeg må absolut dele det her med jer.






Shabby Style som bladet hedder er simpelthen intet mindre end fantastisk.
Hver ny side man bladre op på er som at åbne en ny fantastisk gave.
Det er lige mig, det er fantastisk og det er hvidt hele vejen igennem.
Totalt min stil. Totalt inspirerende og virkelig formidabelt.






Jeg vil lige præcisere at billederne i indlægget her er fra bladet. Jeg har taget et foto af nogle
sider, i håbet om at inspirere jer og fortælle om et fantastisk blad jeg lige har opdaget.
Jeg er ikke fotografen der har taget billederne i bladet.
Så skulle der vist ikke kunne opstå nogle former for misforståelser...




Dette blad, Shabby Style har de mest vidunderlige lyse og rolige billeder.
Alt i bladet er hvidt eller meget sart pastil. 





Selv det musselmalet har de med i bladet.





Prøv lige at se nogle fantastiske italienske hjem. Det er smukt med smuk på....






Prøv at se hvor meget de gør ud af hver side.
Der er sat sløjfer ind på siderne, nøjagtig som en smuk gave vi skal modtage.






Jeg har virkelig fået så meget inspiration ud fra dette blad.
Der er intet DIY andet end det man kan tænke sig til.
Skal så lige love for hjernen kommer på overarbejde her...
Det er ene af smukke vidunderlige billeder.






Prøv at se nogle lækker mærkater der er sat ind med tekst.
Alt er virkelig gennem overvejet, til rigtig stor nydelse for os læsere.





Jeg fatter ikke en meter af hvad de skriver på italiensk.
Men for mig gør det mindre. Jeg har nok i de smukke billeder.
Men prøv så lige at se hvad der står på lampeskærmen...
GUDS FRED.





Det her billede siger bare alt. Det er ovenud fantastisk.
Sikke en fotograf, der lige fanger opsætningen fra den rette vinkel.





Jeg kan blive ved og ved og ved...
Over 100 sider med ren inspiration og fantastisk smukke billeder.
Jeg må sige jeg er solgt!
Alle som skal til Italien og er til den hvide stil
KØB DET ENDELIG.......


Håber i fik lidt inspiration og glæde ud fra de få billeder jeg har vist fra
Shabby Style. Jeg har i al fald til fulde! Det bliver taget frem igen og igen...

Rigtig fantastisk dag til jer alle

Charlotte







23 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå din hjerne knager af at arbejde på højtryk. Det bliver spændende at se hvad du finder på ud fra alle de smukke billeder. Jeg kom sådan til at grine da jeg så det billede med kopperne med lys i på trappen...det går da bestemt ikke her med to katte og en hund som har deres yndlingsudkigspost på trappen. God dag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro hjernen knager Rita og er igang med et hjørne i stuen ;-) Ikke sikkert man kan se at inspirationen kommer fra det smukke blad. Men ideerne myldrede frem da bladet blev læst....
      Ja det er nok ikke godt med levende lys på din trappe så...............

      Rigtig skøn dag
      Charlotte

      Slet
  2. Det er så smukt og en rigtig Charlotte stil, som jeg i den grad nyder at kigge med i. Det må være utrolig morsomt at opdage din stil i et blad på et fremmede sprog, og betænksom søster.
    Indlæget i går med det muselmalede, og det der engang var afsyret, og tidligere indlæg, smiler, for har næsten lige malet en meget stor gammel købmandsdisk, i en blålig tone, det krævede efterfølgende at en del blev forandret;-)
    Ha en skøn dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja et fantastisk blad Anette er ved at undersøge om det kan komme til Danmark. Du har så meget ret, total min stil på alle tænklige måder. Er helt vild med det.
      Ja når man går igang så griber det bestemt om sig. Meget mere end man sådan lige satsede på....

      Rigtig dejlig dag
      Charlotte

      Slet
  3. Hvor er det bare smukt <3

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fantastisk Susi :)

      Rigtig dejlig dag
      Charlotte

      Slet
  4. For et fantstisk blad i ekte Charlotte stil ...
    Skjønner godt du er fortapt ...
    Så koselig å ha søster som ser akkurat hva som gleder mest ..
    Ha en fortsatt fin dag !

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret Anne, fantastisk blad og indeholder alt jeg beundrer.
      Min søster ved næsten altid hvad jeg lige har behov for, sådan er hun bare:)

      Rigtig dejlig dag
      Charlotte

      Slet
  5. Uhh hvor er det fint, man drømmer sig jo helt hen :) Med de italienske gener du har og et sødt smil må du da kunne charmere dig til import og videresalg af dette skønne blad. Jeg melder mig straks som abbonent :D
    Rigtig skøn aften til dig og dine
    Kh Majbrit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Majbrit:)
      Jeg forsøger på bedste måde om ikke det blad kan komme til vores land. Men det er meget besværligt at finde kontaktoplysninger på det. Men forsøger :)

      Rigtig dejlig dag der ude i det smukke hvide landskab, lige min farve. På nær temperatuerne...
      Charlotte

      Slet
  6. Skal jeg eller skal jeg ikke skrive det... Jeg gør det. Ved nogle af billederne var jeg i tvivl om det var hjemme hos dig. Forstået på den måde at jeg først troede at du viste billeder fra bladet og så nogle fra dig selv, men jeg kunne jo godt læse og efterfølgende se at det var fra bladet, som absolut er et af de blade der bliver gemt og slidt op fordi det bliver læst og set så meget.
    Det er da et yderst fantastisk blad din søster har købt hjem til dig, men jeg tror hun slet ikke har været i tvivl da hun så bladet. Så jeg kan sandelig godt forstå at du drømmer hen i alle de billeder.
    Så kæreste Charlotte der er vel kun en ting at gøre..... at begynde på det du længe har været igang med. Du er godt igang og du gør det lige så godt som de gør i bladet.
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er så utrolig skøn Kirsten. Tusind tusind tak. Hvor var det sødt skrevet... Bliver da helt stolt nu. For tænk hvis i andre ser mine ting som jeg ser dette blad... Intet mindre end fantastisk må jeg så sige:)
      Kan love dig for at det blad bliver læst, læst og atter læst og studeret igen og igen. Min søster ved altid lige hvad jeg har behov for. Selv om vi ikke har samme stil, så har hun luret mig:)

      Rigtig fantastisk dag ude i sneen
      Charlotte

      Slet
  7. Det är så kul att få bläddra i utländska magasin. Även om man inte förstår språket hittar man alltid nån ny inspiration.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har så meget ret. Det er fantastisk og når så bladet er lige dig. Så er man i den syvende himmel:)

      Rigtig skøn dag
      Charlotte

      Slet
  8. Så smukt Charlotte❤ prøv evt kastrup lufthavn eller Magasin. Der har jeg været heldig med blade fra udlandet.

    Knus ❤ fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Sisse. Det var da en rigtig god ide. Der må jeg have min søster til at kigge.... Jeg bor jo helt oppe i nord:)
      Rigtig skøn dag
      Charlotte

      Slet
  9. Hej Charlotte.Det er da en skøn søster du har.........elsker også magasiner om indretning og haven.Køber altid masser af blade når vi er i London........og det er vi tit.Og Magasin i Kbh. har også et godt udvalg.
    Har også en dejlig søster som altid ved hvad jeg ønsker mig til min have.
    Har skrevet et lille stykke i dit forrige indlæg ang. din blog.
    Håber du nyder det smukke vejr vi har lige nu.Øver mig stadig i at lave collager.........men synes da at de blev OK i mit indlæg.
    Spændende om du nu skal indrette om efter dit nye blad.
    Rigtig god dag Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Jette. Ja jeg har en fantastisk søster, kan forstå hun er lige som din:) Åh hvem der tit var i London. Fantastisk sted, måske jeg skulle have bladbestilling med næste gang....
      Jeg har aldrig prøvet at lave collage, men dine ser fantastisk ud:)

      Rigtig skøn dag i sneen og kulden som absolut ikke er mig...
      Charlotte

      Slet
  10. Hei hei. For et fantastisk blad. Jeg må sjekke ut om jeg kan få tak i det bladet.
    Jeg la meg som følger hos deg. Skjønner vi liker det samme.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Bente og tak for besøget:)
      Håber du han få fat i bladet, for det er helt fantastisk.
      Jeg har været inden om din blog og den er fantastisk skøn. Jeg har bestemt tilmeldt mig. For du har ret. Vi er vild med det samme:)

      Rigtig skøn dag og dejlig weekend
      Charlotte

      Slet
  11. Jeg vil nok give din søster ret, din stil er nok mere shabby chic romantisk stil end fransk nordisk landstil :), men det betyder jo ikke at din stil ikke er smuk tvært imod :) du bor meget smukt og gennemført i den stil tilgengæld :)

    SvarSlet
  12. Mange tak skal du have Tine...
    Ja det med stil er noget sjovt noget, man tror et og måske er det noget helt andet. Jeg tror nu nok jeg er en blanding af lidt af hvert og så en hel del mig selv.
    Blot det er lyst og hvidt så har jeg det nemlig godt:)
    Men når man googler fransk landstil så er det hvidt og lyst... det er jo faktisk forkert. For det er jo meget mørkt, tungt og råt oprindelig.
    Så min stil er nok shabby, nordisk, svensk, ny fransk, italiensk og så mig selv:)
    Hold da op en stil at skulle beskrive hi hi.

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlet
  13. Mange tak skal du have Tine...
    Ja det med stil er noget sjovt noget, man tror et og måske er det noget helt andet. Jeg tror nu nok jeg er en blanding af lidt af hvert og så en hel del mig selv.
    Blot det er lyst og hvidt så har jeg det nemlig godt:)
    Men når man googler fransk landstil så er det hvidt og lyst... det er jo faktisk forkert. For det er jo meget mørkt, tungt og råt oprindelig.
    Så min stil er nok shabby, nordisk, svensk, ny fransk, italiensk og så mig selv:)
    Hold da op en stil at skulle beskrive hi hi.

    Rigtig skøn dag
    Charlotte

    SvarSlet