tirsdag den 18. juli 2017

Vinderen er udtrukket


Så blev det dagen hvor vinderen af fødselsdags giveaway skal findes.
Som altid bruger jeg Random til at finde vinderen og det har jeg også
gjort i dag!

🎇🎇🎆🎆🎇🎇🎆🎇🎆🎇



Den heldige vinder med nr.7 blev.......








KÆMPE STORT TILLYKKE 

Susanne Josephine

💮💮💮

Jeg håber du blive glad for din gevinst.
Du har fortjent hende, for tror bestemt du har været med på hele blog rejsen.
Vil du være sød at kontakte mig så jeg fluks kan sende din madonna.



Tusind tak for i alle ville deltage i min lille giveaway.
Det glæder mig i syntes om de hjemmelavede gevinster.
De bedste ønsker om en fantastisk sommerdag til jer

💮💮💮
Knus og klem

Charlotte



11 kommentarer:

  1. TILLYKKE Susanne Josephine ❤

    Sommerhilsner,
    Annastasia

    SvarSlet
  2. Heldige heldige Susanne Josephine, kæmpe stort TILLYKKE til dig:-)))))
    Også den dejligste sommerdag og stort knus til dig skønneste Charlotte<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak Anette.
      Knus og skøn lørdag

      Charlotte

      Slet
  3. Congratulations for Susanne Josephine!

    Happy summer days for you!
    Susanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you dear Susanna

      Nice day to you too
      hugs
      Charlotte

      Slet
  4. Kæreste Fru Fryd

    Lige nu føler jeg mig også som en Fru Fryd. Hvor er jeg bare heldig. Juuuubiiii
    Vinder ellers aldrig noget. Holder mig nu fra konkurrencer på FB og lign. For div. sælger kimer mig efterfølgende ned med alverdens tilbud. Men nu blev min ferie allerede meget bedre, trods det ringe vejr. Men er sikker på at den smukke madonna er ligeglad med at stå ude i regnen. Og endnu engang tusinde tak for din skønne blog. For som der var en der skrev, så er det noget af et arbejde, at holde liv i en blog.

    Stort taknemmeligt knus Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødeste dig. Velbekomme.
      Er sikker på at din madonna er helt lige glad med vejr og vind. Med garanti er det mere lækkert vejr end hos os.
      Jeg har taget en af mine madonnaer og boret et hul. Sat en træ durvel i den og så igen boret hul i en tyk træplade. Sat durvelen som stikker ud af madonnaen ned i det hul. Boret træpladen fast på en pæl. Vupti så har man en madonna til at stå mellem træerne på en søjle.
      Det ser ret godt ud.
      Håber du bliver glad for hende. Hun bliver sendt til dig i dag. Nu er jeg hjemme efter ferie, i nærheden af dig:)

      Smuk lørdag
      Knus

      Charlotte

      Slet
  5. Congratulation to the winner!
    Nice summergreetings from Italy,
    Christine

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you dear Christine.
      Nice and lovely day to you.

      Hugs
      Charlotte

      Slet
  6. Congratulation to the winner!


    Royal1688

    SvarSlet