torsdag den 31. december 2020

Nytårs ønsker fra mig

 


Så pakker vi julen sammen.

Her hos os er alt pakket væk. Men vi kan se tilbage på en af de bedste jul vi har afholdt.

Der var sådan en ro og hygge over aftenen.

Alle børnene var hjemme fra nær og fjern og min familie gæstede os.

Klokken 03 var vi færdige med udpakningen.

Jeg fik de mest vanvittige gaver.

Som jeg lover at vise jer, som det bliver aktuelt.




Men en af de nye gaver gør, at der forhåbentlig kommer flottere billeder fremover.

Kim gav mig en ny mobil, med 6 kamera som jeg også har skrevet på Instagram.

Er i vimmer det tager smukke billeder. Er helt overvældet.

Men den kræver tilvænning. 

Hvert år til nytår kan man på IG få at vide hvilke foto ens følgere har valgt som de bedste.

Her ser i en kopi af de 9 der er valgt. I rækkefølge.

Man får også at vide hvor mange likes man har fået.

Når man når over 100.000 så bliver man stolt.



Dette foto er taget med min nye mobil.

Med en ny mobil lever man som i 2 kuffeter.

Men har valgt at starte på en frisk.

Kun på min pc ligger der gamle billeder. De er ikke overflyttet til den nye mobil.

Billedet her skal lige som symbolisere at nu er her rent og klart.

Vi starter på en frisk.




Vi er også ved at være klar til at tage hoppet ind i det nye 2021.

Det bliver en stille og rolig aften. Men pynt  og god mad skal vi ikke gå ned på.




Farvetemaet er fundet.

Elsker disse farver og specielt efter jul. Så må det godt være rent og enkelt.



Er spændt på hvad det nye år vil bringe.

Men her i min mave og hovede er der tons af ideer der skal udleves

 og tror jeg allerede starter 1. januar.

Kan ikke vente mere.

Sagde at 2020 blev vores år.

Det gjorde det også med tons af Corona fester.

Men 2021 må blive året hvor rigtig meget går i opfyldelse og lykkedes.

Har så meget der skal udleves og kan mærke jeg er endnu tættere på at tage springet nu.



I julegave fik jeg denne gamle klapvogn.

Bodil har indtagen den og den er godkendt som køretøj. Hun er og bliver en dovenlars...

Hermed vil jeg ønske jer alle et lykkebringende nytår
Tak for så mange skønne likes, kommentarer og trofast følgeskab.
Jeg har i den grad nydt at dele vores hverdag og tanker med jer alle

Lad os sammen hoppe ind i et nyt og forbedret år 2021

Klem








12 kommentarer:

  1. Du tager de lækreste billeder, Charlotte, og jeg har svært ved at forstille mig, at de bliver endnu flottere med din nye mobil. Stort tillykke med den - sådan en er det skønneste 'legetøj'. Jeg fik også en ny fornylig.
    Sikke et år vi lægger bag os! Det bliver dejligt, når coronatiden er slut.
    Jeg vil ønske dig og jer et rigtigt godt nytår og tak for hyggeligt blogvenskab gennem året, klem <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker også for vores venskab her i blogland.
      Det er så hyggeligt at hilse på og se hvad andre laver.
      Tak for dine altid skønne kommentarer.
      Du er så helt igennem et positivt menneske.
      Den bedste lørdag ønsker jeg for jer

      Klem og god weekend
      Charlotte

      Slet
  2. Sjovt vi sluttede os først kl 3 om natten med at pakke Gaver ud, men vi skulle os igennem 1️⃣3️⃣0️⃣ +

    🎉🎉 I må os ha et fantastisk godt Nytår, og tak for alt i det gamle, med skønne billeder og fortællinger om stort og småt 🎉🎉

    Knuss
    Lise-Lotte ❤😘

    SvarSlet
    Svar
    1. Woooo Lise-Lotte 130 gaver det er mange.
      Har aldrig tænkt på at tælle dem men du har jo ret.
      Det bliver til en hel del når de lægges sammen.

      Rigtig dejlig januar og weekend ønsker jeg for dig
      Klem

      Charlotte

      Slet
  3. Det ser godt ud og flotte billeder, dejligt at høre om jeres jul med jeres kære. Her kan jeg så bare være lidt misundelig, for så heldige var vi ikke. Til gengæld kunne vi gå i seng samme tid, som vi plejer og sove i vores egne senge. Vi så dem alle på facetime, det var fint.
    Jeg håber, I kommer godt ind i det nye år, og at det bliver meget meget bedre end 2020, for det var der ikke så meget ved. Men jeg havde dog en del gæster, måske er vi så heldige at se dig/jer i det nye år. I øvrigt er det dejligt, at du ikke helt forsømmer bloggen, selvom du har så mange likes på Instagram. Tak for det <3
    Klem og godt nytår

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhhhh jeg føler med jer Lisbeth.
      Hvor er det stramt når man ikke kan være sammen.
      Jeg er virkelig Corona træt. Men overholder alt jeg skal.
      Men havde jeg ikke selvdisciplin så ved jeg dælme ikke.
      2020 har været et mega underligt år. Men det har i sandhed også været godt.
      Har valgt at trække alt det positive frem og det har der i den grad været meget af.
      Tænker 2021 kan give endnu flere positive oplevelser. Det er med at gribe dem.
      Har besluttet at det gør jeg.

      Sender dig masser af weekend kram
      Charlotte

      Slet
  4. Jubler med dig, glæder mig til at opleve springet, du er så vild smuk og inspirerende, just go for it, 2021 bliver helt sikkert et fantastisk nytår, hvor drømmene bliver virkelige, og vokser op i den gode nærende muld.
    Utroligt smukke billeder, kniv skarpe og klare!
    Og fedt i havde sådan en dejlig jul.
    Rigtig godt nytår
    Piiffftttt, fløjt og nytårssang, vær velkommen 2021
    Klemmer fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Altid er du så ekstrem positiv søde Anette.
      Tak for så mange ønsker og god karma.
      Jeg har taget springet i mit hovede. Nu skal tiden bare komme.
      Jeg ryster og bævre men prøver.
      Jeg ønsker også jer et fantastisk 2021.
      Nogle siger det er året med helt ny energi og smukhed.

      Weekend klem
      Charlotte

      Slet
  5. Du gør det så godt, Charlotte - både her på bloggen og på IG.
    Tillykke med din nye telefon, det bliver da spændende at se dine billeder, selvom jeg synes du tager fantastiske billeder allerede.
    Rigtigt godt nytår. Her skal vi bare være os to...
    klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ulla for en fantastisk hilsen.
      Tak for dejlig blogvenskab i 2021.
      Måske det nye år bliver året hvor vi kan mødes 5 juni.
      Vi havde et nytår der for første gang i 24 år var uden børn.
      Altså helt uden børn......
      Vi var 3 vennepar der har holdt sammen i 24 år og under hele corona
      har det været dem vi har mødtes med.
      Det er underligt når tiden bliver vores igen.
      Lidt sørgeligt også. Men også rart det er muligt.

      Weekend klem til jer
      Charlotte

      Slet
  6. Riktig godt nytt år til deg og dine, kjære venn.
    Vi håper på et godt 2021!
    Gleder meg over dine vakre bilder, høres veldig bra ut din nye mobil.
    Ha en strålende kveld!

    Nyttårsklem,
    Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din nytårs hilsen søde Ida.
      Tak for en masse lækkert skriv i 2020.
      Dejligt man her i blogland kan have søde venner
      på tværs af landegrænser.

      Masser af lørdags knus
      Charlotte

      Slet