tirsdag den 19. juni 2018

Ej øv også........


Som jeg før har fortalt jer så er jeg ret vild med gamle terriner.
I kan se indlægget her.



Jeg kan ikke få for mange af dem og samlingen er ikke ret stor endnu.
De er alle købt hos Jane.



Endelig fandt jeg en der virkelig var patineret 
på den smukkeste måde.
Den har Jane haft med hjem fra en af sine mange ture.



Her er det sjældent at uheldet er ude.......
Men når det så er, så gør vi det også korrekt!
Ja jeg var ulykkelig!



Men i dag står den atter og pryder.
En god vandfast lim og det lykkedes at samle hele terrinen.
Her i det fineste selskab med den bedårende rose
Koco Logo.
Se lige et farvematch.

Fantastisk dag til jer alle
Knus

Charlotte




14 kommentarer:

  1. Åh, det var godt, at du kunne lime den gamle, smukke terrin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja præcis var ret ked af det.

      God dag
      Charlotte

      Slet
  2. Sådan kan det gå, godt du kunne få den sat sammen igen.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret men nej hvor man ærgrer sig.....

      God dag
      Charlotte

      Slet
  3. Den er jo bare endnu smukkere og mere patineret nu ;)
    Så flot rosen er sammen med.
    Rigtig god dag.
    Jaaa jeg går jo bare og veeeenter hihi.

    Knus, Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. JaKoko logo og den gamle patineret sag er så fantastisk sammen.
      Elsker det to farver.
      Ja nu må der snart ske noget.......

      God dag
      Charlotte

      Slet
  4. Tænk at man kan lime så mange skår sammen og få en fin terrin igen. Det havde jeg slet ikke tænkt på, tror jeg. Smukt arbejde! - Og smuk terrin. Jeg har det med kander. Altså det-dér med ikke at kunne få for mange :-)
    Knus fra Nana

    SvarSlet
  5. Åhhhh Nana jeg har det også med kander og har efter hånden en stor samling.
    Er ret kræsen med hvordan de er formet. Moster Grethes gamle mælkekande er stadig min
    store yndling i fajance.

    Skøn aften
    Charlotte

    SvarSlet
  6. Ja det er et helt FANTASTISK SMUKT farvematch.Ligner noget meget gammelt, og jeg mine tanker går i retning af smukt papir, som jeg elsker:-)))
    Ha den bedste dag
    KNUS og KNUS
    Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er det bare sjovt du siger det Anette.
      Jeg har nemlig samme tanke. Gammelt papir.
      Det er en vild flot patina sammen.

      Håber vi snart ses
      Knus og fantastisk dag

      Charlotte

      Slet
  7. Der kan man vist med rette sige "at der gik skår i glæderne", men heldigvis ikke mre end du kunne fikse det igen. Smukt arbejde. Fik forresten handlet en del gode sager i Odense. De havde før set københavnere falde i svime over de gode priser. Og husbonden opgav tilsidst og satte sig ned, da jeg blev ved med at fylde i kurven. Damen i butikken hjalp os pænt ud til bilen med de gode sager. Så mange tak for tippet.

    Kærlig hilsen Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for ordene. Det tog også lidt tid........
      Ej hvor godt altså og kan se hele scenen for mig med din mand og den glade dame der hjælper jer ud til bilen ha ha ha FANTASTISK!

      Knus og skøn efterårsdag
      Her er kun 12 grader storm og regn!

      Charlotte

      Slet
  8. Hei Charlotte. Så bra du fikk reparert terrinen. Den ser jo helt fin ut igjen. Fantastisk pent gjort.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Bente.
      Det tog også lidt tid......

      Smuk kvel
      Klem

      Charlotte

      Slet