fredag den 27. maj 2016

Mit største projekt


Når man står ved Frk. Pots dør og man så kigger gennem 
glas ruden. Så kan man se mit største projekt til dato.
Nemlig Frk. Pots dagligstue og gårdhave. Mit glas hus...
Et projekt som har taget to år fra tanke til det her står færdig!



For bare et par uger siden var disse sten, som Kim har lagt for to år siden.
Gemt af døre og vinduer. Mit rode hjørne. En skændsel for haven.
Men efter Frk. Pots fik sit hjørne, så er det gået stærkt.
Jeg har længe ønsket mig et glas hus. Bygget af gamle døre og vinduer.
Det tager tid at samle sådanne ting ind fortrinsvis fra lossen.
Jeg har haft forbud mod at komme på lossen alene. For Kim magtede ikke
jeg kom hjem med mere end jeg afleverede.....
Men i dag har det så givet pote!



En dag hvor jeg gik og hyggede mig i haven tænkte jeg. 
NU GÅR JEG I GANG! NU DET NU!
Når jeg har sat mig noget i hovedet så gør jeg det.
Så med døre fra en gammel gård, faktisk Karls nabo. Jeg fik dem for to år siden.
Så de har stået ude i vejr og vind.
 Vinduer fra lossen, reglar fra den gamle hønsegård.
204 skruemaskine og 8 meter spær sponsoreret af Johannes Nabo. Der gik jeg i gang.
Og jeg knoklede. Al den ledige tid jeg kunne finde brugte jeg på huset.



Det gik forrygende godt. Lige indtil der skulle sættes spær op. For de skulle
skæres i smig. Der ligger min udfordring jo.
Over til Peter, min værkstedsmakker. Ham der bor i min baghave.
Som jeg har fortalt før så kan Peter bare alt og han har det skønneste værktøj!
Han forklarede mig hvordan de smig skulle skæres og at jeg skulle bruge en tommestok.
Det var utrolig heldigt at Lotte havde givet mig en i fødselsdagsgave.
En hvid med guldskrift. Mit "navn" er indgraveret!
Peter grinede for han sagde at den godt nok ikke var meget brugt!
Han har helt ret, når jeg bygger er alt på øjemål.........
Men jeg fik skåret alle spær i smig, selv!
Peter var så sød at han hjalp med at sætte dem fast i carporten.
Må indrømme at hans maskine bare har mere kraft end den jeg har lånt af 2 meter og 4.



Jeg ville lave et tag af gamle glas vinduer.
Et mega arbejde at finde gamle vinduer der kan danne de mål jeg har bygget huset i.
Som jo på ingen måde er gennemtænkt!
Alle mine forskellige vinduer kom frem og det lykkedes.
Her ser i den endelige kabale er gået op.
Nu har jeg faktisk kun få vinduer tilbage, det er ikke godt.....



Men med en times puslespil af glas på plænen i bagende sol.....
Jeg må sige at aldrig har vi spille så meget kryds og bolle som nu.
Vi hopper rundt fra tern til tern. Det er vanvittig sjov hvis man kan 
samle 6 fjollede mennesker.



Pludselig stod huset færdigt.
Stolt kunne jeg vise Kim mit mesterværk.
Det lykkedes, jeg gjorde det!
Peter kunne få fred i haven.... for hvergang der var et problem
så var Peter løsningen. Jeg tror han mister hår hver gang jeg går i gang med
tekniske projekter. For han er altid min redningsmand!
Han kan også finde på at råbe over plankeværket, "hvad har du nu gang i"
Så ved han nemlig hvad han skal forberede sig på!



Selv de tunge vinduer fik jeg balanceret op af køkkenstigen og lagt på som tag.
Ja jeg behøver nok ikke sige hvor mange ømme muskler og blå mærker det indebar!



Derfor kan jeg nu præsentere mit genbrugs glashus.
Det eneste jeg har investeret i er skruer!
Jeg er virkelig så glad og tilfreds.



Her i gårdhaven nyder Frk. Pots ofte en stille stund.
På bænken mellem blomster, fuglebad og den gamle vandkande.
En rigtig gammel håndlavet vandkande. 





Det lille flueskab er gjort klar til Frk. Pots morgenmad.
Kaffekop, flødekande, mælk og æg.
Det er hvad dagens første måltid skal består af.




Allerede har hun gjort sit indtog i huset. Den skønne Frk. Pots.
Den lille kurv med hank, havehandsker, saks og de smukkeste Syrener
er kommet ind i opholdsstuen.



Lige så er hendes stok og sommerhat.



Hun pusler rundt og nyder sit nye fri rum. 









Lysestagen har jeg fået af Lotte.
Den har hendes mor haft. Moster Grethes lillesøster.
Med en gang hvid kalk maling passer den perfekt ind.









Stakittet har jeg fået af nabo Martin. Han var på vej til at smide det ud.
Ja det var faktisk kommet i traileren, men Nabo Johannes ringede.
Martin er vist ved at smide noget ud som du gerne vil have!
Heldigvis fik jeg fingerne i det inden....
Så som i kan høre så hjælper vi hinanden her på vejen.
Nogle observere, andre afgiver og jeg er altid den glade modtager...
For her kan alt bruges, kun fantasien sætter grænser!




For to år siden fik jeg denne kaprifolie af Karen Marie.
De havde gravet den op og den skulle på lossen.
Jeg gik hjem og plantede den midt på græsplænen.
Kim syntes det var underligt men som jeg sagde. Den skal klatter op af mit hus,
når det engang bliver bygget. 
Nu er den jo så allerede godt på vej!





Det har været et voldsomt spændende projekt.
Både fordi jeg selv har lavet huset og fordi min ide endelig er blevet til virkelighed.
Nu tør jeg næsten alt, når man kan bygge et "hus" så kan man altså så meget andet
som man ikke troede var muligt.
Jeg håber virkelig med mit indlæg, at kunne inspirere alle jer der ønsker et lille
havehus. Gå bare i gang. Det som tager længst tid er at samle materialerne.
Tænk at stå med et hus bygget af genbrug fra top til tå. Kun skruerne er indkøbt.
Alt er gammelt aflagt træ. Selv udhænget har jeg skåret af gamle træfliser.
Alt tager lidt længere tid når det er genbrug men jeg har en fantastisk
følelse af at mit glashus er bygget af skrot.
Kan også fortælle at det absolut ikke bliver det sidste hus jeg bygger.
Har udtænkt en ny plan!

Med de allerbedste ønsker og trætte muskler
Håber jeg i får en helt formidabel weekend

Charlotte


P.S
Huset er malet med alle de hvide maler slatter jeg havde.
Nok 6 forskellige slags hvid maling.
Pludselig blev der tomt i malerhjørnet i kælderen.
Så nu skal jeg på losses med de tomme bøtter :)






 

47 kommentarer:

  1. Godmorgen søde
    Wooooow ! Sidder med min morgenkaffe, måtte jo tidligt op ;) prøver at samle underkæben op og se en smule begavet ud, for hold nu op. Det er da det skønneste jeg længe har set <3 Ved ikke hvad det er med dig, du overgår bare dig selv gang på gang. Er fuld af beundring <3 Må sige dem der flytter ind på matriklen får de smukkeste omgivelser i deres helt eget univers. Hvor er det skønt at høre, du har sådan nogle søde og hjælpsomme naboer det er jo guld værd. Fantastisk projekt intet mindre.
    Ønsker dig og dine en vidunderlig dag.
    Kh Majbrit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind mange tak sødeste Majbrit:)
      Hvor er det bare fantastisk at stå op til så mange fantastiske beskeder.
      Alle har modtaget mit nye hus så smukt og glædes lige så meget som jeg selv gør.
      Jeg elsker simpelthen blog verdenen. Alle er så søde og elskværdige.
      Det giver bare så meget positivt energi.
      Tusind tak for din fantastiske morgen besked.

      Vidunderlig dag ønskes dig og dine
      Charlotte

      Slet
  2. Godmorgen til dig. 🌞
    Sikken et fantastisk projekt og et stort tillykke til dig. 🌞 Hvor er du bare go' 😎 Sådan en oase kunne jeg godt tænke mig 😇 Er helt misundelig, altså på den gode måde. 😀 Jeg ønsker dig en rigtig herlig dag og ikke mindst en rigtig god weekend. 🌹🌞🌼

    SvarSlet
  3. Godmorgen til dig. 🌞
    Sikken et fantastisk projekt og et stort tillykke til dig. 🌞 Hvor er du bare go' 😎 Sådan en oase kunne jeg godt tænke mig 😇 Er helt misundelig, altså på den gode måde. 😀 Jeg ønsker dig en rigtig herlig dag og ikke mindst en rigtig god weekend. 🌹🌞🌼

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jannie:)
      Hvor fantastiske ord du sender mig og tusind tak for dem og tak for du giver dig tid til at kigge forbi og skrive så sødt.

      Fantastisk weekend til dig
      Charlotte

      Slet
  4. Det simpelthen så flot, er vildt imponeret over du selv går til hånde med sådan et stort projekt.
    Jeg købte også de fedeste gamle vinduer sidste sommer, som en skønne dag også skal bruges til et havehus og efter jeg har set dit, kan jeg slet ikke vente med at komme igang ❤️ God weekend ❤️ Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak Susi :)
      Åh så fantastisk i alle skriver. Bliver simpelthen så glad.
      En skøn verden hvor vi kan dele masser af ideer.
      Ja da du skal have et hyggeligt havehus og nu du er begyndt at samle er du godt på vej....

      Rigtig smuk weekend til dig og dine
      Charlotte

      Slet
  5. Jeg er tabt for ord😱
    Men kan dog sige, at da jeg nu endelig fik lov at se det færdigt, så fik jeg en klump i halsen og tårer i øjnene 😍😍😍
    Det er det smukkeste jeg nogensinde har set. På pinterest ser man tit, de mest vidunderlige billeder, og jeg tænker tit, at de ligesom på film, bare er noget der er fundet på, og slet ikke findes i virkeligheden, for så smukke steder findes ikke. Så dukker frk Potts glashus op, og overgår alle billederne på pinterest.
    Jeg har altid drømt om sådan et sted, og nu er jeg FAAAME ligeglad! Den overdækkede skal males hvid, så den kan komme til at minde bare en lille bitte smule, om Potts glashus.
    Charlotte jeg er din største beundrer, og så stolt og glad for at have mødt dig ❤️
    Tak for at starte min fredag, så perfekt 😘 Ønsker dig og resten af dronninge familien 👸🏼 en helt fantastisk weekend

    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er simpelthen fantastisk sød Lone:)
      Sikke ord du skriver til mig, det er jo så man bliver helt rørt!
      Tusind tak for altid at være så sød og betænksom med de dejligste roser ALTID!
      Du må igang med at male den overdækkede, ind i maler slatterne og kigge :)

      Rigtig fantastisk dag til dig
      knus
      Charlotte

      Slet
  6. Hej Charlotte :-)
    Du er simpelthen bare mega sej! Det er fantastisk, hvad du får udrette med en jernvilje og masser af kreativitet! :-) Det er virkelig et smukt hus ♡
    God weekend.
    Kh. Marianne.

    SvarSlet
  7. Hej Charlotte :-)
    Du er simpelthen bare mega sej! Det er fantastisk, hvad du får udrette med en jernvilje og masser af kreativitet! :-) Det er virkelig et smukt hus ♡
    God weekend.
    Kh. Marianne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak Marianne:)
      Mit motto er jo alt man kan hvad man vil og alt kan bruges kun fantasien sætter grænser.
      Når de to ting kombineres, så eksplodere det her hjemme.
      Altid er der projekter igang og det er lige præcis det jeg elsker. Giver mig så meget energi.
      Specielt på denne årstid kommer det ene nye påhit efter det andet. Min have bliver mit andet hus..... Ville ønske her altid var sol, men så ville jeg nok køre træt :))))

      Rigtig vidunderlig weekend til dig
      Charlotte

      Slet
  8. Fuld af beundring,det er virkeligt smukt og kreativt,vildt inspirerende. Ønsker dig mange glade stunder i din smukke " hule ",Mange hilsner fra Susanne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have Susanne:)
      Bliver så glad når jeg får lov at inspirere og det så lykkedes.
      Er sikker på det her hus vil skabe god grobund for hygge og masser af det!

      Rigtig dejlig weekend til dig
      Charlotte

      Slet
  9. Kæreste Charlotte.
    Min ven det er da bare - ja jeg er udgået for ord som kan beskrive det jeg ser, som bare er så flot, vidunderlig, fryd for øjet.
    Stort tillykke med at det endeligt er lykkes at opfylde din store drøm. Og det er blevet så super fantastisk -
    Knus
    jeg kan regne ud at du lige nu sidder og drikker formiddagskaffe i dit himmerige
    Knus
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have søde ven:)
      Jeg er blevet så glad for huset og det indbyder til hygge konstant.
      Men lige netop i går var jeg til sidste skoledag med den mellemste. Så underligt at de to store nu er gået ud af folkeskolen og kun bette røv er tilbage...
      Tusind tak for dine varme og fantastiske ord.

      Rigtig dejlig weekend til jer
      knus
      Charlotte

      Slet
  10. Du er simpelthen en fantastisk kvinde, med både ideer, håndelag og snilde. Hvor er det blevet et skønt lille hus i din have. Jeg kender ingen som der der kan få ideerne ført ud i livet.
    1000 tak for inspiration og skønne billeder.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak for dine rosende ord Anette:)
      Jeg presser mig selv for når jeg får en ide, kan det kun gå for langsomt med at få det udført. Jeg nyder at skabe og kreere og hvis jeg så kan inspirere. Ja så er det helt klart en bonus.
      Så det er fantastisk med alle jeres rosende ord, for mit nye have hus.

      Rigtig fabelagtig weekend til dig
      Charlotte

      Slet
  11. Hvor er det dog fantastisk. JDL får baghjul. Sikke en energi, og ikke mindst idé. Det er super smukt. Kærlig hilsen
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså Mette:) Tror da det er et af de store komplimenter du deler ud nu.
      Tusind tak for de flotte ord. Hvor er jeg glad for at kunne inspirere og måske gøre så andre også kan komme igang med selv byg. Det er så fantastisk at fuldende sådan et projekt.

      Rigtig skøn weekend til dig
      Charlotte

      Slet
  12. Du er simpelthen bare for vild at kaste dig ud i sådan et projekt og hvor er det blevet godt. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have Rita:)
      Nu har jeg prøvet det og nu kender jeg problematikkerne. Så nu er det bare at klø på med havehuse. For har allerede lyst til at bygge et nyt..... men det kræver lige lidt materialer først:)))))))) Mit lager er ved at slippe op!

      Rigtig skøn weekend til dig
      Charlotte

      Slet
  13. Lige så smukt som kvinden bag...du er så fantastisk dygtig...knus Betina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare skøn Betina:)
      Tusind tak for de flotte og dejlige ord.

      Rigtig fantastisk weekend til dig og drengene
      Charlotte

      Slet
  14. Whauuuu Charlotte, du er godt nok dygtig og meget målbevidst må man sige. Det er så flot altså og frk :Pots hun bor da helt vidunderligt. Der skal der nok komme gæster forbi til en lille kop kaffe.
    Jeg er så vild med at du bruger genbrugs materialer, det er jo lige præcis det der gør at alle kan
    være med. Jeg glæder mig til at vise dig mit potteskur når det bliver færdigt :o) vi kan selv
    nemlig.
    Rigtig dejlig weekend fra Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de dejlige ord Linda:)
      Ja vi to kan nemlig selv og jeg glæder mig rigtig meget til at se dit potteskur.
      Har jo fået et lille smug kig.....
      Jeg elsker genbrug og det jeg lige har ved hånden. Det bliver jeg altså også nød til. For ellers havde jeg på ingen måde råd til alle de ideer mit hoved kommer med.
      Men det giver så meget charme og et helt anderledes udtryk at anvende aflagte ting.
      Syntes også det er sjovt at der lige sidder en knag som har indikeret at her åbnede vi i sin tid lågen til hønsegården osv. Det fortæller flere historier i et projekt.
      Så det giver fantastisk god mening for mig at anvende genbrug...

      Rigtig dejlig weekend i kolonihaven
      Charlotte

      Slet
  15. Meget smukt og charmerende byggeri, det er godt klaret :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have Vivi for de flotte ord:)
      Med charme, skævhed og øjemål kan man komme langt.
      Bare der ikke er en tømmer som skal se mit svende stykke. For så er jeg vist sikker på en klar dumpning....
      Men et fantastisk sjovt projekt at fuldføre...

      Rigtig dejlig weekend
      Charlotte

      Slet
  16. Kære Charlotte. Fantastisk inspiration du fremdriver til alle, om bare at gå i gang og klø på. Dyb ydmyghed herfra, min bondemand vil sikkert sige, han må være tålmodig ham Kim :-) det er min bondemand så også:-) Vi må være godt gifte... Hvor må det være dejligt at kunne sidde der i nydningen med de ømme muskler.. Rigtig god weekend. Kærligst Merete

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have Merete:)
      Jeg tror bestemt vi er godt gift... Lige hvad angår min skøre ideer og vanvittige projekter så har Kim den største tålmodighed. Han syntes heldigvis jeg skal ud leve alle mine drømme og fantasier. Så jeg klør på og bare han må være fri for altid at være involveret så er han yderst tilfreds:)
      Jeg kan love dig at det er en hyggelig krog i det hus. Det sidste sted på grunden hvor solen går ned er lige i hjørnet af huset hvor stolen står. Så den plads er yndet.

      Masser af ønsker om en skøn weekend
      Charlotte

      Slet
  17. For katten da også....🙃 Det er jo for sindssygt flot flot, og DU har selv stået for det, jeg er mundlam og fuld af beundring 👍😀. Det er en rigtig hygge krog du her har banket op 😀 Det må være skønt at sidde der om aftenen. Rigtig god weekend. VH Carina PS. Tager du ud og banker sådan eet op?? 😉😉😀

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de flotte ord Carina :)
      Du kan tro det er en hyggekrog, jeg er så glad for det hus. Nu er alt rodet væk og op er kommet Frk. Pots slot:)
      Det har været et stort arbejde. Godt nok har jeg altid bygget og kreeret. Men aldrig noget så stort. Var helt nervøs for om det var en drøm da det stod færdigt ;))))
      Selvfølgelig kommer jeg da ud og klapper et par huse op.... nu har jeg mod på alt ha ha ha Næsten da :)
      Ej tror desværre ikke tiden er til det. Men jeg kan give råd og vejledning nu!

      Rigtig skøn aften
      Charlotte

      Slet
  18. Wow, dette er helt fantastisk, Charlotte. Jeg har nettopp vist det til min mann og sagt at noe lignende skal jeg lage meg. Nydelig, du er helt utrolig flink.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak Bente:)
      Ej hvor hyggeligt du skal have sådan et hus. Du må igang med at samle. Det er jo det der tager længst tid. materialerne.....

      Rigtig skøn lørdag aften
      Charlotte

      Slet
  19. Okay. Nu er jeg som sådan (i blæst bagover) for alvor virkelig imponeret. Hvor er frk. Pots utrolig heldig. Og du er også heldig at have en god genbrugsstation og nogle fantastiske naboer, som har øjnene med sig. Glæder mig til at se hvad der kommer ud af det genopfyldte depot.

    Fortsat fantastisk weekend
    Mange hilsner Susanne Josephine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak skal du have Susanne Josephine:)
      Vi har heldigvis brug for at blive blæst igennem engang i mellem, på den gode måde.
      Altså må også selv indrømme. Jeg blev lidt imponeret. For et er tanker noget andet udførslen. Men det lykkedes, trods lidt mangel på troen af mig selv i starten!!!!
      Jeg glæder mig til at få lageret fyldt op igen.... men det tager tid. Så der går nok lige et par år før næste hus står klar:)

      Rigtig fabelagtig søndag
      Charlotte

      Slet
  20. Kære Charlotte.Synes jeg havde skrevet til dig..........men lige nu driller min Google.
    Men hvor er det et charmerende lille lysthus du har lavet.Godt gået.
    Fantastisk som du kan finde på.Og mange skønne ting du har fundet til dit lille lysthus.
    Er vild med dit lille stakit.Og så det hele til ingen penge!!!Så er der noget ved genbrug.
    Rigtig dejlig søndag til dig Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have Jette:)
      Sådan er det med det teknik, og med dit nye fibernet så kan der jo godt opstå problemer....
      Jeg er også så glad for mit lille hus og så syntes jeg det har været fantastisk at det er ting som er samlet ind. Ren genbrug. Vi kan jo alle få det smukkeste hus af nye materialer, men her har hjernen været på job for for at skabe harmoni med ting man har liggende.
      Så det har virkelig været en kæmpe succes for mig at få det hele til at gå op i en højere enhed!

      Rigtig skøn mandag på en meget våd en af slagsen....
      Charlotte

      Slet
  21. Charlotte!!!!! Jeg har ikke ord - dette ble helt fantastisk! Noe så lekkert,og ikke minst så mye hygge dere får her!Nei du imponerer igjen og igjen!
    Toveklem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak Tove:)
      Fantastiske ord fra dig. Jeg er faktisk selv lidt imponeret over det lykkedes...

      Rigtig dejlig start på en ny uge til dig
      Charlotte

      Slet
  22. WWWWaaaauuuuu det er da ikke mindre en fantastisk smukt....
    Jeg er også til genbyg af "skrammel" - det er min mand dog ikke helt - men er endnu mere imponeret over, at du selv har bygget det.... Imponerende !!!! Jeg tilhører også de mennesker, der tror de kan (næsten) alting - men jeg tror ikke jeg kan bygge... GODT GÅET.. smukt... ja alle de skønne ord der findes - de sendes til dig ....
    Kram Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak skal du have Susanne for de flotte ord:)
      Som Pipi Langstrømpe siger. "Det har jeg aldrig prøvet før, så det tror jeg godt jeg kan"!
      Det er sådan vi skal tænke, se det for os og så skal det nok lykkedes.
      Men tror måske mere det handler om at turde gå igang, kaste sig ud i det. Har altid sagt. Hvad er det værste som kan ske. At jeg skal lave det om! Det gør jo ikke ret ondt. Kun på stoltheden ha ha ha

      Rigtig dejlig dag ønskes du
      Charlotte

      Slet
  23. Hej fru skrotten;-)
    Så lige den lille "film" fra tv med dig og dit hjem, super skønt at få se dig og huset. Nå det var et lille sidespring, men måtte jo lige sige at jeg havde opdaget og set;-)
    Du er helt igennem fantastisk og kreativ, residensen er simpelthen -super og smuk, emmer af det gode sommerliv. Jeg er vild med din stil charme og små historier- jeg fortsætter:-))) du inspirerer til selv at gå i gang med et lille byggeri, de små celler får et nyt boost.
    Også godt og begejstret gået herfra!
    Ha en skøn mandag og ny uge:-)
    Hilsner fra Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange mange tak Anette:)
      Sikke mange smukke og dejlig ord du langer over skærmen. Bliver da helt høj.
      Hvor er det skønt at modtage sådan en besked fra dig. Så føler man at det man gør kan bruges.
      Ikke kun for en selv men så sandelig også for alle jer læsere. Bliver i sandhed så glad.

      Hvor sjovt du har set filmen. Du er den første som reagere på den. Var meget i tvivl om den skulle lægges ind. for 7 år er lang tid siden for mig..... Det viser jo slet ikke som tingene er i dag. Men tænkte så at det kunne være sjovt for jer trofaste læsere, at "møde" mig og min hverdags ramme. Hvordan den har udviklet sig på de år, ja jeg er jo ikke blevet ældre.....

      Du ønskes en fantastisk mandag i din smukke have og butik
      Charlotte

      Slet
  24. Hold nu op hvor er det flot lavet �� Har brugt aftenen på at kigge på din skønne blog ����sikke meget inspiration. Bruger du noget bestemt maling til udendørs krukker? Alle de fine labels du laver, er det nogle du selv laver eller er det noget du finder på nettet? Rigtig dejlig weekend �� Kh Anja

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Anja:)
      Tusind mange tak for de flotte ord, bliver i sandhed så glad...
      Til udekrukker bruger jeg det maling jeg har. Kalkmaling, vægmaling eller vandbasseret ude maling. Jeg kan nemlig godt lide de skaller og får patina.
      Mange labels laver jeg i hånden eller på pc. Andre finder jeg på nettet. Søger under vintage og så feks flowers. Altid på engelsk så kommer der mest frem.

      Rigtig skøn weekend til dig
      Charlotte

      Slet
  25. Hej igen.
    Tusind tak for svaret.
    Det er super, jeg må i gang med at male og kigge på nettet ♥
    Også rigtig dejlig weekend til dig.
    Kh Anja

    SvarSlet