fredag den 17. maj 2019

En inspirerende dag


I onsdags var jeg og 14 andre bloggere inviteret til 
blogevent  hos 2Have.



Vi skulle alle mødes i deres show room i Støvring.
Jeg var virkelig spændt da jeg kørte hjemme fra.
Jeg har aldrig prøvet at være til et event før.
Der var gensynsglæde med andre bloggere og nye venskaber blev dannet.



Vi blev modtaget af de bedste værter Inge og Jacob.
Smukt dækket bord hvor en fantastisk frokost blev nydt.
Tro mig snakken gik højt og vi var alle imponeret
både over produkter og værtsskab.



Vi blev vist rundt og blev fortalt hvordan 2Have startede.
Hvordan det er blevet så stort som det er i dag og de nye trends fik vi også lov at se.



Her kan jeg så præsentere julen 2019. 
En af de helt store trends bliver bordeaux og velour.



Her er en sneak peek.
Foråret 2020.



Vi fik at vide af Inge at den cremede farve kommer tilbage.
Den bliver stor.
Hvor er jeg glad for jeg har stået fast og bibeholdt min stil.
Nu vinder de lækker strukturer og fantastisk overflader tilbage igen.
Som jo er min yndlings nuance.



Se lige nogle smukke store have kugler.
Jeg kan slet ikke vente til 2020.



Disse smukheder er allerede i handlen og dem i vil se rundt omkring i butikkerne.



Virkelig smukke og store krukker lige meget hvor man kiggede hen.



Kæmpe pynte græskar. De er så smukke i faconen.
Ville godt have haft dem alle med hjem.



En anden dille jeg har fået er insekter.
Dem var der mange forskellige slags af.
Jeg syntes de er ret dekorative i haven.



Der var også myre, skarnbasser og andet kryb.



2Have laver meget forskelligt.
Her er det små porcelæns påskeliljer.



Eller fugle til haven.



Selv en prinsesse gris.
Jeg er fuldstændig solgt.
Når den kommer i butikkerne til jul må jeg eje den.



De er begyndt at lave nogle unika ting.
Både det og det organiske vinder indpas og her er det en stor krukke
i keramik, formet som muslinger.
Syntes det er så smukt et billede.




Prøv lige at se en genial vase.....



Jep den er også i hvid hvis man er mere til den farve.



Til slut var vi på work shop.
Her skulle vi bla. lave en buket.
Blomsterne som i så i starten, skulle vi lave en buket af i en glas krukke.
Dette blev mit resultat.
Den står nu og pynter på mit spisebord.

Tusind tak for en fed dag til både event koordinator, værter og medblogger
Energi tanken er fyldt op igen

Klem og smuk weekend

Charlotte

P.s
Dagen sluttede helt anderledes end ventet.
Det kommer der et indlæg om senere.
Men jer der følger mig på Instagram har vist luret det i story

12 kommentarer:

  1. Okay, der blev jeg altså lidt misundelig :o) men også kun lidt for hvor jeg dog under dig sådan en dag, fyldt med lækkerier og gode oplevelser.
    Din dekoration blev vildt smuk (selvfølgelig) og den der lille gris..Åhhh hvor er den altså kær.
    2Have har nogle fantastiske ting, og det hele er bar Waueee.
    Klem og Brøl fra Mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skønne Rosenfe.
      Det er rigtig søde ord.
      Jeg nød hele dagen x 1000.
      Det hele var så perfekt og flot. Det var skønt at få batteriet ladet op på en helt ny måde.

      Klem og god arbejdslyst i weekenden
      Charlotte

      Slet
  2. Sikke en fantastisk oplevelse for jer - så spændende at læse om og at se dine utroligt smukke billeder. Hvor er den også fin, buketten du lavede.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Gitte.
      Smukke og varme ord fra dig.

      Klem og dejlig weekend med masser af oplevelser
      Charlotte

      Slet
  3. Tak for kikket Charlotte 😍🤓
    Jeg blev da vild forelsket i den ligge Gris ❤👑

    Skøn Bededage
    Knuss
    Lise-Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhhh ja er den ikke skøn Lise-Lotte.
      Jeg er total solgt. Den må jeg bare eje.....

      Klemmer og dejlig weekend
      Charlotte

      Slet
  4. Ville bestemt også hygge mig til sådan et arangement. Og mange andre veninder kan ikke helt forstå, at man nærmest kan falde i svime over alle de lækre ting ( også de farvet :-))))))
    Den der gris er da selskrevet som mandelgave. Jeg vil blive lykkelig når min mand vinder den. For han får næsten altid skovlet mandlen op på sin tallerken.
    Venter spændt på at se mere fra jeres dag. Nu vil vi drage til konfirmation hos en fntastisk ung dame, som har sejret over mange års sygdom.
    Rigtig dejlig weekend

    Kærligst fra Susanne Josephibe

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber i får den bedste dag i hele verden Susanne- Josephine og at den sejest pige får alle sine ønsker opfyldt. Det tror jeg hun har fortjent.
      God ide med grisen. Her skal der så lige købes en ekstra for min far løber altid af med mandlen.
      Men den gris må jeg have til jul og mandelgave.

      Skøn weekend til jer
      Klem

      Charlotte

      Slet
  5. Det må ha vært en fin dag, Charlotte, ble også inspirert av dine bilder.
    Jeg blir alltid inspirert av hagesentre og fine blomsterbutikker,
    God helg til deg,

    Klem, Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ida.
      Ja havecentre er så dyre at gå i....
      Bliver alt for inspireret :))))))

      Klemmer og sov dejligt
      Charlotte

      Slet
  6. 2Have har så dejlige ting - det har været en skøn dag. Jeg er da helt ked af, at jeg ikke var med :-)2020 tingene ser lækre ud.
    Knus, Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er virkelig mange fine ting hos 2 Have.
      Syntes også de nye forårsting er utrolig smukke.

      Skøn aften
      Knus

      Charlotte

      Slet