fredag den 1. maj 2020

Velkommen maj


Så tager vi hul på forårets sidste måned.
Velkomme 1. maj, forhåbentligt med skønt vejr.
Der er noget at leve op til efter april måned.
I dag er der præcis en uge til min orlov stopper.
Jeg aner ikke hvad fremtiden bringer mig.
Har ikke været heldig at få tilbudt nogle job.




Her inde i det gamle Fonderie de glacse.
(billeder skulle være på indlæg igen)
Men vi har også fået skiftet stern bræder og front.
Det var tiltrængt. Så nu kan jeg atter arbejde i tørvejr.



Der er lavet nyt skilt.
Det gamle var total slidt op.



Det er fantastisk når vi kommer til indkørslen og ser 
den store forvandling.
Det gør altså noget ved et hus og førstehåndsindtrykket, at alt er i samme stil.
Jeg talte engang med en rådgiver.
Det var vise ord jeg fik forærende og de er nok blevet min følgesvend.
Stilen skal være ens ude og inde. Man skal køre det helt ens.
På den måde skabes den røde tråd, roen og det stilsikker hjem.




Fra garagen er der en stor låge til baghaven.
Her har jeg valgt at lave en kongelig portal.
Ja hvorfor ikke!
Elsker jo alt med kroner og royale temaer.
Det går igennem både ude og inde.



Jeg er så tilfreds og taknemlig for alt vi når.
Jeg har mange mål.
Må bare erkende jeg ikke når alt!


Den bedste og smukkeste weekend ønskes i alle
Klemmer

Charlotte




10 kommentarer:

  1. Dit Fonderie de glacse er en skøn idé til dine mange projekter, og hvor du kan stå i tørvejr og arbejde. Du er bare så 'påhitsom', Charlotte.
    Jeg håber, du snart finder dit drømmejob.
    Ha' en dejlig weekend, klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ret glad for det Gitte.
      Når min bil alligevel er for høj til at komme i garagen.
      Så kan jeg lige så godt have værksted der.
      Kim kan holde ind i den anden side.

      Kram og god eftermiddag
      Charlotte

      Slet
  2. Ja der er ingen tvivl om, at der er stil hos dig, det er bare din stil :) og flot er det jo overalt.
    Spændende hvad der sker med jobsituationen, jeg tror ikke, der er meget at søge for tiden. Du kan læse til indretningsarkitekt, var det ikke noget?
    Klem og dejlig weekend
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. jo det er en skøn ide Lisbeth.
      Men su i 5 år det kan jeg ikke overskue.
      Ellers var det lige mig.

      Klem og dejlig eftermiddag
      Charlotte

      Slet
  3. Kommer tid kommer råd, er det ikk sådan man siger ❤
    Ser godt ud alt du laver, har selv en stak ideer jeg tumler med, faktisk er mit hoved altid fyldt med en ny idé ❤
    Angående job, kan du så ikk få forlænget din orlov, for her i Corona tiden ansætter de jo ingen, tværtimod ⁉️
    Knuss
    Lise-Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej her er bare intet intet at søde.
      Absolut!!!!!!!
      Men tror ikke det er muligt.
      Men skal tale med jobcentret i morgen.

      Skøn aften
      Klem

      Charlotte

      Slet
  4. En royal indgang til dronningen 😉 det kan ikke være anderledes. I er bare så gode sammen. Du får idéerne, udfører jobbet, og Kim må tilstå det altid bliver godt 😆 haha ej jeg ved han også laver rigtig meget. Så fedt at I har fået repareret fonderiet. Krydser mega fingre for at de finder en løsning du kan bruge til noget, jobmæssigt. Ellers må de sgu bare forlænge din orlov.
    BASTA!

    Knus herfra
    Alfe mor

    SvarSlet
    Svar
    1. Ville ønske det kunne forlænges.
      Men det tror jeg bare ikke på.
      Nu skal jeg tale med jobcentret i morgen. Så må vi høre hvad de siger.
      Men tror jeg må være med i statistikken om de arbejdsløse.

      Skøn aften til jer
      Klem

      Charlotte

      Slet
  5. Der må det være fint å kreere, Charlotte!
    Visst blir man glad av å oppholde seg i smukke omgivelser.
    Håper du finner en jobb som passer, du kan helt sikker få forlenget ditt orlov i disse tider.
    Nyt dagen!

    Klem,
    Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber virkelig du har ret Ida.
      Syntes det er så svært at finde noget job. Alle er jo hjemsendte og der sættes ikke nye stillinger op. Så det kunne være godt hvis orloven forlænges.

      Jeg krydser finger
      Klem og dejlig aften

      Charlotte

      Slet