fredag den 6. marts 2020

Heldige asen.....




Engang i mellem eller nogle gange eller 
bare så det passer og føles rart.
Der har man da vel lov at være heldig!



En dag jeg skulle køre AA ud til hans kammerat.
Lidt sjovt for Albert og Albert-August er bedste venner.
Så siger hans mor pludselig.
Jeg har et gammelt skab fra Sverige er det noget for dig.
Måske jeg ikke helt kunne få luft da jeg så den smukke skabning.



Den lyserøde rose blev hurtigt malet hvid.
Nu er det jo så sådan her i huset.
En ting ind og en ting ud!
Det begynder at blive svære og svære!
Men et helt klart kodeks for min samler mani.



Alle mine katolske franske stager fra  Living by Langeland fik ny placering.



Skabet fik altså plads i spisestuen.
Faktisk er det blevet mit nye krea skab.
Det jeg er igang med lige nu og her
kan så hurtigt ryddes ind i skabet og af vejen.
Sådan skal det skab fungere.



Ja en af de ting jeg har gang i indendørs lige nu er syning.
Jeg har fået jordens bedst maskine.
Den kan så meget mere end den gamle der brændt sammen efter jul.
Men den var også 22 år og har leveret tøj til tre børn.
Så der syes nu i vildskab!



Nå men det som røg "ud"
Blev så dette skab.
Det røg "ud" i gangen. Da det stod i spisestuen før.
Det var desværre noget helt andet som måtte takke af.
Det må vi lige tage senere.

Så er der bare at ønske alle i fantastiske mennesker
en helt igennem solrig forårsdag og weekend, måske med lidt held på.
Min weekend starter helt fantastisk, der er sat stævne med Linda
fra Casa rosen og Ege Bech i Frydendal.

Klemmer og skønne fridage

Charlotte


6 kommentarer:

  1. Hej Charlotte
    Ja du er da et heldigt asen, tænk at finde dit drømmeskab og få besøg af Linda og Ege.
    Tillykke med det, jeg håber, I får en dejlig weekend og solskin.
    Hils
    Klem
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det skab bragte virkelig lykke Lisbeth.
      Linda og jeg skal til Ege i morgen. Det bliver fantastisk.
      Har været i haven før. Den må du se hvis du kommer mod nord.

      God og dejlig weekend

      Klem
      Charlotte

      Slet
  2. Vi ses ����glæder mig til at se jer

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også helt vildt. Bliver hyggeligt.

      Sov godt
      Charlotte

      Slet
  3. Hvor var det godt det skab kom hjem til dig, det passer jo så smukt ind. Tak for en dejlig formiddag ved Ege, jeg kunne sagtens ha brug en hel dag hos ham i haven. Hvor er den fantastisk og som altid vildt hyggeligt at se dig selv om det blev kort.
    Knus fra mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var utrolig godt. Her får det lov at blive værdsat og få den skønneste plads Linda.
      Ja det var virkelig en skøn tur i Eges hus og have.
      Nød det så meget. Fantastisk stemning.Den mand er bare mega dygtig og hotte på som.
      Derfor måtte jeg også blive lidt længere :)))))

      Skøn tur hjem i dag
      Krammer

      Charlotte

      Slet