tirsdag den 17. marts 2020

Forårs konkurrence /give away

(Samarbejde med Fine Køkkenhaver)

Jeg er ret fascineret af den røde tråd.
Jeg elsker når ting hænger sammen på kryds og tværs.
Det er netop hvad disse frø gør.
Fine Køkkenhaver har haft min interesse lige fra første færd.
Her er både æstetik og moral helt i top.




Jeg sad en regnfuld søndag eftermiddag i sofaen.
Da jeg så den smukke frø boks på Instagram, tænkte jeg straks.
Det er lige noget til Fars dag.
Den må jeg have til far, der elsker sin køkkenhave og
levere skønne grøntsager tilbage til mig. 
Altså for mig er den næsten ikke til at give bort.
Den er så stoflig lækker.




Men kan man nøjes med en gave..... nej det kan man altså ikke.
Der måtte bare frø i indkøbskurven.




Det her er hvad jeg mener.
Alt er gennemført, farverne er afstemt og fantastiske lækker produkter.
Gamle arvesorter der er økologiske.
Alle sorter er afprøvet i Karolines egen køkkenhave.
OG så elsker jeg de frø poser.
Vidunderlige smukke og stilfulde.




(lilla broccoli)

Så talte jeg med Karoline.
Hun er ejer af Fine køkkenhaver.
Jeg syntes I følgere
skulle have muligheden for at opleve samme
følelse af selvforkælelse som jeg fik.


Karoline syntes det var en fantastisk ide.
Hun ville glædeligt sponsorere.
Så vi indgik hurtigt et samarbejde.
Her er en hilsen fra hende -




Giweaway

Kål er cool
Vind Fine Køkkenhavers frøsamling. 

Giweaway indeholder:
Amarant, Lilla Broccoli, Lilla Grønkål, Palmekål og kornblomster.

Har du tænkt på at kål er mere end bare kål? Kål er fantastiske i buketter, blomsterne er spiselige og de er ufattelige smukke i køkkenhaven året rundt.
For at vinde skal du skrive (her under eller opslag på Instagram, Hos Villa Fryd)
hvorfor netop DU skal vinde denne frøsamling vedlagt små overraskelser. Du skal følge Fine køkkenhaver og Hos Villa Fryd på Instagram.
Vinderen trækkes fredag d. 20 marts.



 DE BEDSTE HILSNER 
 KAROLINE 




Se det er noget af et tilbud.
Skynd jer at finde på nogle skønne grunde
og deltage i konkurrencen.
På fredag offentliggør vi vinderen.
Jeg lover det er ren selvforkælelse at modtage sådan en pakke

En fantastisk skøn tirsdag til jer alle

Klem

Charlotte




17 kommentarer:

  1. Jeg skal vinde den skønne præmie fordi min have og jeg vil blive SÅ glade.

    SvarSlet
    Svar
    1. tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

      Slet
    2. Det er jo et fantastisk argument.
      Intet er bedre end glade mennesker og sunde struttende haver.

      Rigtig god onsdag
      Klem

      Charlotte

      Slet
  2. Wauuu ❤️ fantastisk ❤️ det er jo det rene guf ❤️ både for synet, velvære, smagsløg og velbefindende ❤️
    Som veganer er det jo guf at kunne dyrke sine egne afgrøder 💚 og de skønne frøposer passer så godt i stilen til min kolonihave 💚❤️
    Skøn dag til dig og dine kære

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig smukt det Karoline fremstiller.
      Er fuldstændig vild med det miljø der skabes bare ved at se et billede fra hende.
      Den skønneste onsdag til dig
      Klem

      Charlotte

      Slet
  3. Såååå lækkert. Flot indpakning og smukt afstemt som du skriver. Totalt godt initiativ fra både dig og Karoline 😊👍🏻
    Smuk dag til jer

    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Det her er blevet så fint taget imod Lone og det er jeg vildt glad for.
      Skønt at kunne glæde andre med den oplevelse det er at modtage pakke fra Karoline.
      Skøn onsdag til jer
      Klem

      Charlotte

      Slet
  4. Hvor er det dog smukt og indbydende, hvad du viser fra Fine køkkenhaver.
    Ønsker dig en dejlig forårsdag, klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Gitte. Sådan har jeg det også.
      Elsker den røde æstetiske tråd.
      Det syntes jeg er ret sjældent man oplever så gennemført.

      Skøn onsdag til jer
      Klem

      Charlotte

      Slet
  5. Det er jo det skønneste man kunne vinde overhovedet. 😍 Det kribler i mine fingrer og maven er gule af sommerfugle mens mit hoved rumsterer med den skønneste billedserie af alle de skønne Amarant kornblomster Lilla grønkål og lilla Broccoli og palmekål. Og nu da min ynglingsfarve er lilla( hvilket snart ses på en af Charlottes dueunger ) så vil jeg nyde helt vildt at køkkenhavens udprægede lilla tone vil give liv til resten af køkkenhaven 😘

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er jo helt fantastisk og beskriver et malende billede af din sommerhave. Fyldt med lilla kål og blomster.
      Jeg er så vild med de kål og så er det gamle arvesorter. De har rod i historien. Det er for lækkert.
      Jep Frede har fået fodlænke på......

      Klem til jer og skøn onsdag

      Charlotte

      Slet
  6. Uhhhh den vil jeg gerne vinde... Jeg har ikke haft køkkenhave en en del år mens børnene var små, - men i år skal den være stor.... da jeg også af helbredsmæssige årsager har udskiftet nutellamadderne med kål.. og smothies.. Så jeg vil være den glade vinder :)
    Skøn dag til jer .....
    Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder ret sundt den vej du er ude af Susanne.
      Men det er vist lige som min vej, man bliver nød til at ligge om når vi når en vis alder. Det siger min frygtelige vægt til mig........

      Rigtig skøn onsdag
      Klem

      Charlotte

      Slet
  7. Vil gerne vinde ❤ frudanmark@yahoo.dk
    Skøn dag ❤
    Lise-Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder dejligt du vil deltage.

      Skøn onsdag til dig Lise-Lotte
      Klem

      Charlotte

      Slet
  8. Jeg ønsker at vinde, da jeg skal i gang med at indrette min have, pluds at jeg har en veninde som også ønsker at vinde

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder helt fantastisk med et blank lærred.
      Skønt at indrette en have, giver fornyet energi og glæde.
      Vi ved jo desværre ikke hvem du er og har svært ved at finde dig når du er anonym, desværre.
      Så kan du tilfører dit navn her!

      Klem og skøn dag
      Charlotte

      Slet