søndag den 2. august 2015

Ferieafslutning









Åh så kommer det værste tidspunk på året.
Når sommerferien lakker mod enden og hverdagen banker på døren!
Jeg elsker at have masser af tid og familien omkring mig.
Men nok fordi der er et slut tidspunkt for ferien, er det så spændende.
Det er så ved at være nu, tidspunktet nærmer sig.........



De lange og hyggelige morgenmads seancer må vente til weekenderne.
Hvor vi jo, som før beskrevet, er de store ægge spisere.




Skoleskemaerne er ved at blive klar gjort.
De står altid på tallerken rækken.
Da vores datter nu går i 3g, har hun svævende uge skema.
Så nu er der kun to der skal op.
En gammel guld ramme har fået en gang hvid maling.
Selve skemaet er lavet i hånden.
En sød ide og en årlig markering af at ferien er ved at være slut, 
når projektet går i gang!



Skrivepulten er gjort klar, så nu kan det nye arbejds år bare komme an!



Her på bloggen vil der også være ændringer.
For jeg kan ikke være helt så aktiv med opslag.
Om end jeg rigtig gerne ville. Men tiden......
Hvis bare døgnet var dobbelt så langt!

Synes godt om min Facebook side Hos Villa Fryd.
Eller følg mig her på bloggen ved at trykke på følg knappen. 
Det er bjælke under mit portræt billede.
Eller på Instagram. 
Så får i opdates når der er nye indlæg.

Rigtig skøn søndag

Charlotte







Ingen kommentarer:

Send en kommentar