tirsdag den 4. august 2015

Skygge hulen




Under vores veranda, er der et skyggefuldt sted.
Bliver temperaturen for høj, så er børn og hund at finde her.
Moster Grethes gamle foder trug, har fået en opfriskning med maling og en 
lille fransk tekst. Her kan Carl-Johan, vores hund få slukket tørsten.



Ikke så sær at det er en skyggefuld plet i haven.
Roser og Klematis får lov at brede sig i vildskab.



En gammel jern bænk er altid parat til at høre på lidt børne latter.










Vasken er uundværlig i haven.
Selv om den er ved at være godt gemt under Klematisen.
Vasken har jeg klunset mig til. Den var oprindelig i stål.
Fyldt med maler pletter. Jeg gætter på den har været
brugt i et formnings lokale.
Nu har den så fået en gang hvid maling.






Min mand har lagt de smukkeste gamle mursten.
De er fra huset blev bygget.
Synes de får det mest charmerende patina
ved at ligge ude.



Muren som skaber rummet er stokroserne.
Jeg har fået de smukkeste frø af en rigtig sød pige, Camilla.
Efter to år blomstrer de endelig i år. Men ikke i de farver som 
Camillas havde. Hun kunne så fortælle mig, hvad hun havde læst.
At brumbasserne der bestøver dem, bestemmer farven. Den farve 
de sidst har været på. Bestøver de med!
Fantastisk nyhed for mig.....


Så nu håber jeg der kommer rigtig mange brumbasser med hvidt og lyserødt støv...

Rigtig skøn dag til jer alle

Charlotte



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar