fredag den 26. marts 2021

En forårs buket

 


Så blev der weekend for mig.
Første uge på job er gået. 
Det går så stærk når man elsker hvad man laver.
Men jeg har en krop der fortæller jeg har masser af muskler... jeg ikke anede fandtes.
Så er der ikke noget bedre end en skøn buket.
En der rigtigt byder en velkommen hjem, nu skal der hygges.



Er den ikke bare smuk.

Jeg elsker franske anemoner og har dem sågar i haven.

De er begyndt at titte frem.



Jeg har faktisk et problem.
Jeg kan sagtens binde en smuk have buket.
Men sådan en rigtig gartner buket det dur jeg ikke til.
Men det har jeg sat mig for at finde en løsning på.





Så er i vilde med forårs buketten.
Så klik HER på min youtube.
Eller HER på min instagram.
For jeg har lavet en lille video til jer.
En nem trin for trin.
Det er simpelthen vasen og mængden af blomster der gør forskellen.
Hop over og kig med.

Vil ønske jer en helt fantastisk weekend

Klem til alle jer der kigger indenfor her hos mig




7 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt, at du elsker dit job. Nu skal du lige vænne kroppen til at at være på arbejde igen hver dag.
    Det er skønt, at du kan være ude hver dag. Jeg har mange gange tænkt, at jeg brude have været gartner, så jeg kunne arbejde ude og ikke inde i et lydstudie. Om vinteren så jeg mange ganske slet ikke dagens lys. Men der er jo nok plusser og minusser ved alle job.
    Ha' nu en dejlig weekend! Jeg skal til mit barnebarn Bellas dåb. Det var virkelig sødt af dig at komme med råd om gave.
    Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Stort tillykke med Bella i morgen. Syntes det er hyggeligt hun selv har valgt dåben. Er helt bag ud med at læse. Håber du har fundet den perfekte gave.
      Ja der er plus og minus ved alt.det er dejligt at være ude. Men..... det kan også være råt, koldt og vådt.
      Lønnen er desværre ikke stor.
      Men jeg nyder det Max.

      Klem og skøn aften
      Charlotte

      Slet
  2. Ja det er nok hårdt at komme i gang igen, men godt du elsker dit arbejde, det er vigtigt.
    Jeg er bestemt ikke god til buketter, men jeg må give dig ret, det kommer an på mængden af blomster og vasen. Så kan selv jeg nemlig lave en ok buket.
    Dejlig weekend til dig
    Klemmer Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lidt hårdt for kroppen. Samtidig fikjeg allerede mandag klemt mig i en container. Såjeghar så dårlige ribben. Virkelig møg.
      Men dejligt at være igang. Når jeg kigger på uret om aftenen har jeg ofte rundet de 25000 skridt

      Skøn aften
      Klem

      Charlotte

      Slet
  3. Hvor er det smukt med franske anemoner i dit hjem - de passer perfekt sammen i al sin enkelhed. Blomsten er fantastisk på dit nærbillede, hvor man rigtig kan se de fine nuancer.
    Mange hilsener Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så vild med franske anemoner og blev så glad da jeg sidste år kunne se det lykkedes. Nu kan jeg se grønne spirer. Så det bliver godt.

      Klem og skøn aften
      Charlotte

      Slet
  4. Dejligt for dig at være i job igen, mon ikke kroppen snart vænner sig til den større belastning.
    Smukke buketter, det synes jeg nu at du er rigtig god til og jeg elsker også franske anemoner.

    God påske :)
    Klem

    SvarSlet