mandag den 23. september 2019

Roser repost


Jeg tror slet ikke der er nogen tvivl om at jeg elsker roser.
De er for mig centrum i alle mine buketter.
Det her skulle faktisk slet ikke være et indlæg!
Men det bliver det da vist til!



Faktisk ville jeg blot fortælle at jeg har opdateret min 
rosen liste og haveplan.
Det kan i finde HER



Men pludselig kan jeg da se at jeg har meget mere på hjertet.



Rosenfeen var her for 3 uger siden og der havde hun 7 nye roser med til
mig fra Jas. De er så utrolig store og flotte.
Flere var i blomst ved levering.
De fandt alle deres nye pladser i weekenden.
På nær Desdemona.
Hun kræver lidt overvejelser :)


Den ene rose er smukkere end den anden og haven er nu
blevet delt op i farver.
De farver der stak udenfor de forskellige bede
er gravet op og givet væk.



Jeg har det åbenbart bedst med farvesystemer.
Så nu glæder jeg mig vildt til at se om det står smukt til næste år.



Kan i have en rigtig skøn ny uge.
En dejlig mandag
og 
skøn sensommerdag

Klem

Charlotte


14 kommentarer:

  1. Oh, so beautiful garden roses!!
    I love those!

    Wishing you a sunny week!
    Hugs,
    Susanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you dear Susanna.
      Here it is fall, rain and windy.
      I mis already summer

      Hugs
      Charlotte

      Slet
  2. Hvor er det dog smukke billeder - du går all in, så dejligt. Det lyder flot, at haven nu er delt ind i farver. Superfin haveplan du har lavet!
    Ha' en dejlig ny uge, klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind mange tak søde Gitte.
      Jeg gør mit bedste og hænger i på bedste måde.

      Klem og skøn aften
      Charlotte

      Slet
  3. Så gik jeg lige listen igennem igen, du har mange flotte roser, det er lige før jeg bliver forbavset, nå der kommer en, der ikke er hvid :) Dejligt at du er blevet en rosentosse, så er vi en mere :)
    Knus og dejlig dag
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ja total rosen tosset og jeg elsker det.
      Jeg er så vilde med de hvide roser. Men de farvede holder meget længere i det danske vejr.
      De hvide bliver nemt brune syntes jeg. Der er faktisk rigtig mange smukke i farver også. Lyserøde og laksefarvet er jeg max vilde med.

      Klem og skøn aften
      Charlotte

      Slet
  4. Det er da nogle skønne roser - jeg er også en rosentosse og må vist ind og se din rosenliste lidt nærmere. Når man godt kan lide roser i flere farvesystemer er det godt at have flere forskellige bede i haven til at farvekoordinere i.
    Knus og en dejlig ny uge til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak.
      Jeg må sige at roser er noget af det jeg bedst kan lide i haven.
      Selv om de har voldt mig max hovedpine i år. Så grimt løv og masser af rust.

      Skøn onsdag aften
      Klem

      Charlotte

      Slet
  5. Sikke mange dejlige roser du har, men selvfølgelig skal der mange til når man er rosentosse. Jeg bliver lidt nysgerrig efter at se lidt større udsnit af din have, nu hvor jeg har set din fine haveplan :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Lisbeth.
      Du kan tro der skal mange til og det stopper bestemt ikke her........
      Syntes ellers jeg har vist en god del af have. Jeg er bare meget bedre til at servere i bidder :))))))

      Klem og skøn aften
      Charlotte

      Slet
  6. So beautitful!!! Hugs Yvonne

    SvarSlet
  7. Roser er nydelig, Charlotte.
    Så vakre dine er, falt for Desdemona.
    Håper du blir fornøyd med de,
    God kveld til deg!

    Knus, Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Ida.
      Jeg elsker mine roser og lige nu er en del af de nye i blomst.
      Roser kan man aldrig få nok af.

      Klem til dig
      Charlotte

      Slet