lørdag den 27. februar 2016

Gevinst


Jeg sad en stille aften og læste på en fantastisk blog.
En blog der beskriver Kirstens hverdag og fortrinsvis haven.
Men der sker også mange andre sysler og kreative ting,
Med det fedeste fortæller sprog og et smil på læben.
Pludselig ser jeg et gækkebrev og en konkurrence. 



Kirsten skriver at man skal finde prikkerne og gætte hvem brevet er fra....
Ja prøv i at finde prikkerne .... .. .......
Jeg ledte vanvittigt igen og igen blev det brev undersøgt.
(Foto lånt fra Kirstens Have)
I kan trykke på linket og se hele indlægget.
Til sidst fandt jeg prikkerne og vil ikke afsløre noget her!



Men i går kom den yndigste pakke med posten.
Sirligt indpakket i lilla silkepapir.



Yes jeg vandt...
Påskeæg fra Spangsberg Chokolade og fredags slikken var reddet.
MEN...



Ikke nok med jeg vandt, det gjorde Carl-Johan også.
For Kirstens hund, Jack havde sendt guf med til sin artsfælle.



Desværre kan jeg ikke fremtrylle et flot foto af Carl-Johan for han var ivrig og 
rystede konstant hovedet for at få sin gevinst. 
Men glade er vi begge to. Vi siger tusind tak til Jack og Kirsten for de flotte gaver.

I ønskes en fantastisk dejlig lørdag

Charlotte


10 kommentarer:

  1. Hvor var vi heldige og det der med en ivrig hund kender jeg godt. Her havde Samson spist den første inden jeg overhovedet var klar til at tage et billede.
    Og nu driller jeg så lidt, håber ikke det gør noget men altså jeg blev ret overrasket over at du ikke har en hvid hund...men det er måske for bedre at kunne finde ham.
    Hilsen og god dag fra Rita og Samson...senere skal der nok hygges med chokolade og guffere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha Rita du er ikke den eneste....
      Vi har skal haft en hvid hund, nøjagtig magen til Jack. Men da vi pludselig mistede ham
      som kun 3 årig, besluttede jeg at den næste hund på ingen måde skulle kunne samlignes med Svend-Erik!
      Så han blev stik modsat helt sort :)
      Du har ret helt oprigtigt, ham her kan vi bedre se på de hvide gulve...
      Ja var vi 4 ikke bare heldige at vinde. Tror det er anden gang i mit liv jeg modtager en gevinst. Så det er super skønt:)

      Rigtig dejlig søndag
      Charlotte

      Slet
  2. For en hyggelig overraskelse .....jeg må innrømme jeg ser ingen prikker :)))))
    Ekstra kos med godis til hunden da!!!!!
    Merker at det er på tide med en give-away på bloggen her også snart...det er en god stund siden sist.....det er jo veldig kjekt å vinne men jammen er det likeså hyggelig å få gi bort!Der ga du meg noe å tenke på :)))
    Ha ne fin helg videre Charlotte :))
    Toveklem .)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke Tove. En super hyggelig overraskelse...
      Prikkerne er let at finde når man nu ved hvor de er...
      De står under billedet i selve indlægget hos Kirstens Have:)))
      Hvor lyder det hyggeligt med en give-away. Det har jeg også tænkt på. Jeg har aldrig prøvet det. Så går og samler mig mod til at gøre det:)

      Rigtig skøn søndag
      Charlotte

      Slet
  3. GodaftenCharlotte.Ja !!! er det ikke bare et dejligt univers vi er en del af.Har jo også vundet en db. påskeklokke hos Rita.
    Skønt at både dig og hunden kunne nyde den fine pakke.
    Godaften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det er pragtfuldt Jette. Det er simpelthen så hyggeligt og jeg var sikker på at det da ikke blev mig. Så jeg gik helt amok da Jack trak mig som en ekstra gevinst :)
      Hvor er Ritas påskeklokker også bare skønne. De er så smukke.

      Rigtig skøn søndag
      Charlotte

      Slet
  4. Hej Charlotte, uhmm hvor ser de chokolader lækre ud. Jeg vandt (eller rettere Alma) vandt jo også en fin hjemmelavet toilettaske som Kirsten havde fyldt med Chokolade og hundeguffere fra Jack. Kirsten er altså bare så sød og et stort plus for bloggerverdenen med alle sine tips og velskevene indlæg.
    Hyggelig aften til dig og Carl-Johan
    fra Alma og mig :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro det er lækkert:) Det er spist på nær Carl-Johans guf. Men stod det til ham så var de væk:)))
      Ja det er rigtigt i vandt den flotteste hjemmegjorte toilettaske. Kirsten er enormt dygtig til at sy. Der hopper jeg så fra :) Håndarbejde er jeg ikke ret god til...

      Rigtig skøn søndag til Alma og dig Linda
      Charlotte

      Slet
  5. Kære Charlotte.
    Jeg er glad for at I har modtaget pakken, og Jack synes også at Carl-Johan skulle have nogle guffer både som Samson og tidligere Alma.
    Som en af de ovenstående skrev er det lykken at vinde men jeg synes også at lykken er stor når der kan gives. Det skaber glæde og jeg bliver glad når jeg kan skabe glæde hos andre.
    Og 1000 tak for dagens søde hilsen.
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er bare en ener Kirsten:)
      Her var der vild jubel fra både mig og Carl-Johan... Ja og for den sags skyld drengene som var meget villige til at prøvesmage:)
      Du har så meget ret med at det er skønt at modtage, men faktisk endnu bedre at give. Jeg går og tumler med en konkurrence. For kunne godt tænke mig at give alle de skønne læsere lidt tilbage. Så nu må vi se. Pludselig finder jeg nok på noget!

      Rigtig fantastisk søndag og endnu engang tusind tak for den flotte gevinst
      Charlotte

      Slet